• In dit topic kunnen alle kandidaten elkaar motiveren, tips geven, of gewoon lekker over hun verhaal kletsen. *O* Hier heb je dus ook de gelegenheid om eventueel word wars te organiseren, leuke zinnen te posten van je verhaal, of grappige dingen te plaatsen die je bent tegengekomen bij je research, bijvoorbeeld.

    Er zijn wel een paar regels:
    • Het promoten van niet deelnemende stories is niet toegestaan
    • Kraak iemands werk niet af
    • Post geen uitdagende of negatieve posts

    Dit is geen topic dat actief wordt bijgehouden door de SOTY-crew, dus als je een dringende vraag of een probleem hebt, stuur ons dan alsjeblieft een berichtje of post je vraag/probleem in het officiële topic. ^^

    Veel succes! Hopelijk komen er een hoop geweldige verhalen, dit jaar! *O*


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Denk je eindelijk tijd gevonden te hebben om te schrijven. Gaat je toetsenbord opeens even in qzerty staan. Gezellig, toch?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    YASS. I'm back in game. :'D


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Valkyries schreef:
    Ik was zelf van de week echt in shock, toen Thomas vroeg welke dag Demi nu precies jarig was... ik dacht dus nog een week te hebben, maar goed het is gewoon sneller de 11de dan ik dacht :'D En dan over 11 dagen (aangezien het nog steeds de 10de is vandaag :'D) wordt Thomas alweer 7 XD
    Soms vraag ik me echt af waar de tijd blijft ^_^

    Ik lief deze cover meer dan m'n eerste poging en hij staat ook mooier in de story. zojuist ook alvast gesleuteld aan de lay-out, en ik ben nog best tevreden met het resultaat, al moet ik nog wel m'n samenvatting toevoegen ^_^

    @Laura, ik hoop dat ik een beetje aan je verwachtingen kan voldoen. Ik vind het in ieder geval echt super om te horen dat de cover je al zo nieuwsgierig maakt :3

    Zit wel vlak bij elkaar zeg, die verjaardagen. Nouja, dubbel feest! ^^ Gefeliciteerd alvast in ieder geval. c:
    En natuurlijk ga jij aan mijn verwachtingen voldoen, je bent een geweldige schrijfster. ^^

    Valkyries schreef:
    (...)
    Je doet jezelf inderdaad echt iets aan. Heel veel suc7 ermee, want songteksten schrijven vind ikzelf ook echt een verschrikkelijk iets en ik heb dus ook echt geen tips ofzo :-/

    Haha dankje, dat zal ik wel nodig hebben. Ik vrees er een klein beetje voor, maar ik ga het gewoon proberen.

    Deamus schreef:
    Ik heb eindelijk een cover en titel voor mijn verhaal! :3


    Ziet er goed uit!

    KyloRen schreef:
    (...)
    Ziet er goed uit!


    Bedankt :3


    take me back to the basics and the simple life

    Nu ja, na de proefwerkweek heb ik in ieder geval iets om naar uit te kijken. Mijn SOTY beginnen. :Y)


    That is a perfect copy of reality.

    Oké, ik zal hier eens één in elkaar geflanst stukje van een lied plaatsen.
    Ik heb nog niet zo zeer gekeken naar het ritme, want dat moet ik nog een beetje bedenken, maar wat vinden jullie er nu van als je het zo leest? (Ik moet sowieso nog eerst even antwoord hebben of het überhaupt in het Engels mag - maar voor nu doe ik het lekker wel haha)

    “Heaven cried and its tears fell to the earth
    No one was safe from the salty spill
    Even the old lady at the edge of the river
    But then he came in like an angel with an umbrella
    The boy gave it to her and so she was safe again
    The cold drops could no longer claim her

    Just a small gesture
    It could make someones day
    Just a small gesture
    Keeps the darkness at bay

    The old lady would remember his gift
    And one day she would repay him
    She would become an angel as well
    To give him back the joy he had given her
    So what are all of you waiting for

    Just a small gesture
    It could end someone's strife
    Just a small gesture
    You could help save a life”

    KyloRen schreef:
    (...)
    Zit wel vlak bij elkaar zeg, die verjaardagen. Nouja, dubbel feest! ^^ Gefeliciteerd alvast in ieder geval. c:
    En natuurlijk ga jij aan mijn verwachtingen voldoen, je bent een geweldige schrijfster. ^^

    Eigenlijk is het echt verschrikkelijk, want we hebben vorige maand natuurlijk ook nog Sinterklaas gehad en Kerst zelfs 2,5 week geleden :'D
    Nu, Thomas vind het gelukkig niet erg om hun verjaardagen samen te vieren op de 16de, het weekend dat tussen hun verjaardagen valt. Dus we hebben gewoon 1x groot feest dat familie en vrienden komen, in plaats van 2x op 2 weken :'D
    Wel doen we dus voor morgen een paar slingers en wat ballonnen ophangen voor Demi (roze en paars), gewoon één dag, en ook de 21ste voor Thomas (hij wilt voetbalnest :'D), en bij beiden dan ook speciaal leeftijd gerelateerd en dan een klein mini-taartje morgen voor Demi en op Thomas z'n dag ene voor hem, en de 16de doen we dan voor een dag zo neutrale slingers ophangen en dan gewoon vlaaien aangezien ze bij ons vooral vlaai liefhebbers zijn en niet zo van taart houden :'D

    En dat is zo lief dat je dat zegt (flower)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    KyloRen schreef:
    Oké, ik zal hier eens één in elkaar geflanst stukje van een lied plaatsen.
    Ik heb nog niet zo zeer gekeken naar het ritme, want dat moet ik nog een beetje bedenken, maar wat vinden jullie er nu van als je het zo leest? (Ik moet sowieso nog eerst even antwoord hebben of het überhaupt in het Engels mag - maar voor nu doe ik het lekker wel haha)
    “Heaven cried and its tears fell to the earth
    No one was safe from the salty spill
    Even the old lady at the edge of the river
    But then he came in like an angel with an umbrella
    The boy gave it to her and so she was safe again
    The cold drops could no longer claim her

    Just a small gesture
    It could make someones day
    Just a small gesture
    Keeps the darkness at bay

    The old lady would remember his gift
    And one day she would repay him
    She would become an angel as well
    To give him back the joy he had given her
    So what are all of you waiting for

    Just a small gesture
    It could end someone's strife
    Just a small gesture
    You could help save a life”

    Ik vind hem eigenlijk echt geweldig!
    En dat zeg ik niet om lief te zijn, maar gewoon omdat ik dat echt vind ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Sycia schreef:
    Nu ja, na de proefwerkweek heb ik in ieder geval iets om naar uit te kijken. Mijn SOTY beginnen. :Y)


    Can I cry please?


    Mhm?

    Sonder schreef:
    (...)

    Can I cry please?


    Why? : o
    In November had ik wel twee weken though, nu hebben ze mijn toetsen allemaal in een week gepropt. Ik heb nu wel vrije dagen though. :Y)


    That is a perfect copy of reality.

    Valkyries schreef:
    (...)
    Eigenlijk is het echt verschrikkelijk, want we hebben vorige maand natuurlijk ook nog Sinterklaas gehad en Kerst zelfs 2,5 week geleden :'D
    Nu, Thomas vind het gelukkig niet erg om hun verjaardagen samen te vieren op de 16de, het weekend dat tussen hun verjaardagen valt. Dus we hebben gewoon 1x groot feest dat familie en vrienden komen, in plaats van 2x op 2 weken :'D
    Wel doen we dus voor morgen een paar slingers en wat ballonnen ophangen voor Demi (roze en paars), gewoon één dag, en ook de 21ste voor Thomas (hij wilt voetbalnest :'D), en bij beiden dan ook speciaal leeftijd gerelateerd en dan een klein mini-taartje morgen voor Demi en op Thomas z'n dag ene voor hem, en de 16de doen we dan voor een dag zo neutrale slingers ophangen en dan gewoon vlaaien aangezien ze bij ons vooral vlaai liefhebbers zijn en niet zo van taart houden :'D

    En dat is zo lief dat je dat zegt (flower)

    Ja, dat is dan wel vlak bij elkaar allemaal. Dan ben je er mooi druk mee. Scheelt dan wel dat je de verjaardagen nog mooi samen kan houden zo. Scheelt ook weer extra werk. ^^ Mijn ouders hebben op dat gebied ook mazzel dat mijn broer en ik tweeling zijn haha.
    Ik heb vaak ook liever vlaai dan taart. Maar ik zou tegen geen van beide nee kunnen zeggen. :'D
    Valkyries schreef:
    (...)
    Ik vind hem eigenlijk echt geweldig!
    En dat zeg ik niet om lief te zijn, maar gewoon omdat ik dat echt vind ^_^

    Ah daar ben ik echt heel blij mee! ^^ Vooral om dat ik zero ervaring heb met dit soort dingen.

    Sycia schreef:
    (...)

    Why? : o
    In November had ik wel twee weken though, nu hebben ze mijn toetsen allemaal in een week gepropt. Ik heb nu wel vrije dagen though. :Y)


    Ik doe er wat langer over (': maar dan heb je wel meer tijd om te studeren en minder stress...


    Mhm?

    Nieuwe spamtopic
    kliiikkkkkkkkk


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt