• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Ich liebe dich 27.12.23

    Als er een clubje komt,
    Waar ik niet bij wil horen,
    Mag ik dan bij jou?
    Als er een regel komt
    Waar ik niet aan voldoen kan
    Mag ik dan bij jou?
    En als ik iets moet zijn,
    Wat ik nooit geweest ben,
    Mag ik dan bij jou?


    Ik houd het nauwelijks meer droog omfg :'(


    26 - 02 - '16

    Sommige mensen slagen erin het nieuwe jaar al na een uur om zeep te helpen, wtf.
    Ik: happy new year! Dat het nog een beter jaar mag worden dan 2015! Xxx
    Zij: voor u ook, ik hoop het en een beetje vriendelijker ...
    Ik: vriendelijker? :o
    Zij: kben het nog altijd niet vergeten van deze zomer, wrm denk je dat ik niet meer tegen je praat
    Ik: huh? Wat van deze zomer? Sorry maar ik ben echt niet mee nu :/
    Zij: laat het

    Lol, je moet niet denken dat ik nog ga antwoorden nu of ook maar tegen je ga praten volgende traning aka maandag. Je praat sinds deze zomer wel nog tegen mij op training en plots zou ik iets misdaan hebben?? Dafuq.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wow het regent en het is volledig stil buiten. Heerlijk dit (:


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ocheeva schreef:
    Mama heeft heel 2015 geen contact met me opgenomen, behalve om te vertellen dat ze verloofd is met mijn aanrander en nu om me een gelukkig nieuw jaar te wensen. Bedankt mam...


    Dat is naar. ):


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ledecky schreef:
    Sommige mensen slagen erin het nieuwe jaar al na een uur om zeep te helpen, wtf.
    Ik: happy new year! Dat het nog een beter jaar mag worden dan 2015! Xxx
    Zij: voor u ook, ik hoop het en een beetje vriendelijker ...
    Ik: vriendelijker? :o
    Zij: kben het nog altijd niet vergeten van deze zomer, wrm denk je dat ik niet meer tegen je praat
    Ik: huh? Wat van deze zomer? Sorry maar ik ben echt niet mee nu :/
    Zij: laat het

    Lol, je moet niet denken dat ik nog ga antwoorden nu of ook maar tegen je ga praten volgende traning aka maandag. Je praat sinds deze zomer wel nog tegen mij op training en plots zou ik iets misdaan hebben?? Dafuq.

    Ah jezus, zulke mensen zijn zo kut hè. Altijd maar zeuren en dingen aanhalen die al heel lang geleden zijn gebeurd.

    Ik wacht op cake. Het hele jaar al.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Can everybody just shut the fuck up about their life and enjoy 2016 -.-
    Being satisfied is too overrated, I guess. You have a good life to live.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Sometimes I don't get you. You make such a fuss about it and then you don't do what you were complaining about? Like what the fuck, dude.


    kindness is never a burden.

    Oh god ik wil nu echt kotsen. Tien+ oliebollen in één avond was niet zo'n strak plan.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Geslaagd oud en nieuw. Jammer dat opa en oma niet konden komen... had (grof gezegd) hun laatste kunnen zijn samen met de rest van de familie. :c Maar wie weet

    Tijd voor een nieuw jaarrrr

    Aesthetiek schreef:
    (...)
    Ah jezus, zulke mensen zijn zo kut hè. Altijd maar zeuren en dingen aanhalen die al heel lang geleden zijn gebeurd.

    Ik wacht op cake. Het hele jaar al.


    Jeeep, en nu ik eindelijk weet wat ze bedoelt, ben ik helemaal zeker dat mij geen schuld treft. :'D

    Ik hoop dat die alcohol in mijn lichaam ervoor zorgt dat ik eens binnen de vijf minuten in slaap lig ipv binnen het uur.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Zooo lam, zo sad. I try my best to be happy. I try my best


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Mijn homofobe familie.. echt ugh. Waarom zou je het vreselijk vinden als je kind(eren) niet hetero zijn? Echt niet dat ik ooit nog uit de kast ga komen bij mijn familie. Laat ze maar mooi denken dat ik "normaal" op jongen val. Ik zou het geweldig vinden als mijn kinderen bi of homo zouden zijn. Wat maakt het uit met welk geslacht ze thuis komen en gelukkig zijn?

    // Leuk om mijn aanrander als een van de eerste mensen te zien op nieuwjaarsdag. Leuk ook dat moederlief een whatsappfoto met hun beide er op heeft.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2016 - 3:19 ]

    Gelukkig nieuwjaar!


    You dare to gaze upon me?

    Ughhhhhhhhhh heerlijk gevoel 2016 in. Dat het fucking maar eens een beter jaar mag worden, want als het zo moet ben ik er gaw klaar mde


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Wacht nee ik denk dat ik het mijn nieuwe goede voornemen ga maken om minder ongelofelijk specifieke dingen over mijn leven op het internet ga zetten, lijkt me een strak plan, starting now

    [ bericht aangepast op 1 jan 2016 - 3:57 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.