Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af.
Precies een jaar geleden kregen we het nieuws dat mijn vriend zijn oma overleden was. Rust zacht, lieve oma. En sterkte met deze eerste oud en nieuw in uw eentje, opa.
Godverdomme valt er weer een pot om in mijn richting net het moment dat ik even buiten ga kijken! Al dat vuurwerk om me heen op de grond. Ik zat hier te hyperventileren en te gillen en te janken. Gelukkig stond de deur van de buren open. VERDOMME. I AM SO DONE WITH FIREWORK!
Mama heeft heel 2015 geen contact met me opgenomen, behalve om te vertellen dat ze verloofd is met mijn aanrander en nu om me een gelukkig nieuw jaar te wensen. Bedankt mam...
Bostick schreef:
Godverdomme valt er weer een pot om in mijn richting net het moment dat ik even buiten ga kijken! Al dat vuurwerk om me heen op de grond. Ik zat hier te hyperventileren en te gillen en te janken. Gelukkig stond de deur van de buren open. VERDOMME. I AM SO DONE WITH FIREWORK!