Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af.
Jezus. Ik heb een trauma aan vorig jaar. Ik vluchte zo snel ik kon naar binnen toen pap die pot aanstak en de eerste klap eruit kwam. Ik zag het zo op me afkomen, terwijl dat niet gebeurde. Vorig jaar kwam hij wel op me af omdat die pot omviel. Verdomme.
Toen ging oma met geld strooien, wat betekend dat ik niet chagrijnig mag doen dit hele weekend. Maar dat geld ben ik alweer kwijt aan mama wegens accordeonlesgeld, lololol.
• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •
Bostick schreef:
Jezus. Ik heb een trauma aan vorig jaar. Ik vluchte zo snel ik kon naar binnen toen pap die pot aanstak en de eerste klap eruit kwam. Ik zag het zo op me afkomen, terwijl dat niet gebeurde. Vorig jaar kwam hij wel op me af omdat die pot omviel. Verdomme.
but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )
GODVERDOMME TYF OP MET DE HARDE TYFUS KLAPPEN! Ik ben een seconde buiten om een vuurpijl af te steken, knallen van die loserklootzakjochies een cobra 6 af. ZOEK EEN LEVEN! IK BEN HELEMAAL OVER STUUR JA!
Vuurwerk is op zich mooi zolang het me niet laat voelen alsof ik in een oorlogsgebied leef waar continu bommen ontploffen. Dat doet het nu wel. Volgens mij gaat het er nu niet meer om wie het mooiste vuurwerk heeft, maar welke het meeste weg heeft van een bermbom qua knal. Jezus. En bovendien houden mensen zich nooit aan de regels; ze beginnen al dagen van te voren met knallen waardoor ik met twee doodsbange en gestreste huisdieren zit. Godverdomme, schaf die zooi gelijk maar af voor losse verkoop en organiseer shows.