• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Soms vraag ik me af wat ik nog doe hier. Should I leave? Not sure yet.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wasting my time. Ik moet echt eens iets gaan doen met al deze vrije tijd. Of werken aan mijn examen, of een goede hobby zoeken. Zucht, zo lam though.

    Dorneget schreef:
    Soms vraag ik me af wat ik nog doe hier. Should I leave? Not sure yet.

    Van Quizlet?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mijn arme tenen. Nu al helemaal bevroren :c Wollen sokkentijd? Ik kan me niet herinneren dat ik het vorige winter zo snel koud had haha.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Soms word ik bang van mijn eigen spiegelbeeld als ik te lang naar mezelf kijk. Ik herken mezelf niet en ik denk dat mijn spiegelbeeld zich los van mij gaat bewegen. I'm weird.


    Your make-up is terrible

    Ik wil echt wel weer werken want 'als ik iets wil moet ik er zelf maar voor werken.' Dan vind ik eindelijk eens iets; beginnen jullie weer moeilijk te doen, want hoe kom ik op mijn werk als het regent/donker/avond/sneeuwt/niemand thuis is? Volgens mijn ouders bestaan er geen regenpakken/fietslichten/huissleutels etc.? Het is nog geen halfuurtje fietsen naar de stad. Nee ik wil niet op het dorp werken, want dan weet ik het wel weer: Er gaat iets mis en direct het hele dorp weet iedereen het, no thanks.

    Als je dan toch zo veel dingen gaat verzinnen waarom niet, ga dan ook niet zeuren dat ik er zelf maar voor moet werken. -_- '


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    I'm so done...

    Ik heb hier twee uur over gedaan, en dat was dan de "ik heb geen idee wat ik doe en vul maar wat in" aanpak. Ik wil niet eens weten hoeveel tijd het anders zou hebben gekost. :W


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan


    kindness is never a burden.

    Omg kom je iemand van je oude school tegen, waar je de laatste weken op die school een crush op kreeg :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Siwon schreef:
    (...)
    Van Quizlet?


    Uhu.


    OTOFT: Zo. Over een paar minuutjes maar eens vertrekken. Zin in. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Waarom zou je het ook aangeven als iets je pijn doet — het is niet dat er wat aan wordt gedaan.


    Ik ben verliefd op schoenen van € 330. Waarom moeten mooie schoenen zo duur zijn? Die gaan op mijn sinterklaaslijstje voor q-music. Lol.

    Deze opleiding kost mij echt tien jaar van mijn leven.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rasetsu schreef:
    Ik ben verliefd op schoenen van € 330. Waarom moeten mooie schoenen zo duur zijn? Die gaan op mijn sinterklaaslijstje voor q-music. Lol.

    Jammer joh, je mag tot 250 euro vragen :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.