• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Dan vraagt iemand iets, en geef je antwoord, en dan hoor je vervolgens nooit meer wat terug. The fuq people.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik begin je beu te worden.


    kindness is never a burden.

    Ik ben deze shit opdracht nu al zo zat en ik moet er nog twee maanden lang aan werken. Fucking hell.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Waarom moeten mensen altijd extra benadrukken dat hun personage bloedmooi is? Ik heb ogen. I can see. Je kiest echt geen lelijke FC.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Catastrophes schreef:
    Waarom moeten mensen altijd extra benadrukken dat hun personage bloedmooi is? Ik heb ogen. I can see. Je kiest echt geen lelijke FC.


    Same, hier erger ik me ook altijd aan haha. Als iemand zoiets schrijft dan heb ik altijd de neiging mijn personage dat niet te laten vinden :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Volgens mij is het eerder negatief dat mijn wifi terug werkt in de aula. :W


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik wil je echt wel geloven maar je hebt zoveel problemen dat ik niet meer weet welke echt zijn.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    shh nee nee ik heb te veel schilderijen gezien vandaag en ik moet nog heel veel opdrachten maken en ik krijg ze nevernooit af en ik ben zo verschrikkelijk bang en dan moet je niet streng tegen me gaan praten

    want dan ga ik huilen in mijn bed op mijn verjaardag

    dit is niet hoe ik het wilde


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    shh nee nee ik heb te veel schilderijen gezien vandaag en ik moet nog heel veel opdrachten maken en ik krijg ze nevernooit af en ik ben zo verschrikkelijk bang en dan moet je niet streng tegen me gaan praten

    want dan ga ik huilen in mijn bed op mijn verjaardag

    dit is niet hoe ik het wilde


    ahh no jip :c


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    En weer val ik er buiten.


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Waarom zijn mandarijntjes zoveel werk en zo weinig hongerstillend?


    Mhm?

    Ugh, wtf. Ik wil slapen en niet eten. Ik heb echt wel genoeg gegeten...
    I'm never gonna get myself together.


    Your make-up is terrible

    Ugh serieus? Why?..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Zo moeeeee MAAR ik heb het gered allemaal heckyeah


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Kennelijk staat er op mijn facebook dat ik een kind heb
    ugh technologie


    i put the fun in funeral