• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    •

    Liever ongelukkig samen dan ongelukkig alleen. Al ben ik bang dat jij daar anders over denkt.


    i put the fun in funeral

    Every move you make I'll be watching you.
    No shit.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Soms wil ik exploderen en doorleven in een perfect universum maar dan bedenk ik me dat ik iedereen die om me geeft dat niet aan wil doen maar toch betekent het dat ik me niet helemaal gelukkig voel op het moment.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Deze radiozender is gewoon... *Sigh* <3


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Haha, Heat of the moment is op tv, op dinsdag.


    Your make-up is terrible

    For real?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Fuck those two weeks.


    •

    Square schreef:
    (...)

    Geen zorgen, achttien is niets. Dan ben je nog een tiener en snapt iedereen dat je nergens iets van snapt. Ik word bij mijn komende verjaardag twintig. D:

    Af en toe vergeet ik dat je bijna anderhalf jaar ouder bent weet je, zo van wOW Inge is officieel al best wel lang geen kind meer en een Verantwoordelijke Volwassene hoe is dit gebeurd


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    het is zo suf want het is mijn eigen verjaardag en er gebeuren zo veel leuke dingen maar ik ben er dus nu achter gekomen daT MIJN FAVORIETE AUTEUR DIE IK OP FACEBOOK HEB EN WAAR IK CONTACT MEE HEB GEHAD OP DEZELFDE DAG JARIG IS ALS IK

    IK WEET NIET WAAROM IK DIT ZO PRACHTIG VIND MAAR WOOOOOW UNIVERSUM WOW


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Windows 10 is aan het installeren maar ik wil slapen

    Soms zou ik willen dat de duisternis mij mee nam en me nooit meer terug liet gaan.


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Wiarda schreef:
    (...)
    Af en toe vergeet ik dat je bijna anderhalf jaar ouder bent weet je, zo van wOW Inge is officieel al best wel lang geen kind meer en een Verantwoordelijke Volwassene hoe is dit gebeurd


    Herinner me er niet aan. Het is mij ook nog steeds een raadsel. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ughhh, ik moet echt vroeger gaan slapen. D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wil echt mijn bed niet uit.


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Begin again today.


    Feel the fire, but do not succumb to it.