• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    roses are red
    violets are not
    i'm tired
    fridge


    she believed she could & so she did

    We found love in a hopeless place


    i put the fun in funeral

    Waarom voel ik me nou net vandaag niet fit? Godsamme, praktijk examen wordt niks zo.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    I'm not sure if I can do this.


    Het moment dat je gewoon moet wachten voor je naar je werk kan gaan en onder tussen niks kan doen omdat de laptop aan het upgraden is

    Getting my shit together.


    Your make-up is terrible

    Leraar van rots-en-water ging een "over de streep" les doen en we moesten ons opdelen in groepjes met dezelfde gezinssituatie. Kon ik in mn eentje staan en ging ie daarna elk groepje bij langs om te vragen hoe het zat. "Een uit elkaar gevallen gezin" en dan denken hoe het zou zijn als mijn gezin bij elkaar was. Mijn moeder met een leuke man, en mijn zusje en broertjes bij me.. toen kwamen de tranen. Wat voel je je dan kwetsbaar, in je eentje staand te huilen.. Gelukkig waren aan de andere kant van de zaal ook twee met een overleden ouder die emotioneel werden.

    En de volgende lessen moeten we ook nog er over vertellen. Dat worden veel emotionele lessen.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2015 - 11:45 ]

    Ik heb geen zin om ook maar iets te doen. Fuck everything.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kerstgevoel in in Berlijn ahhh, ik hou van deze stad. Hip hip hurray voor onze examenreis! ^^

    I'd be having a panic attack right now if I still gave a shit.


    kindness is never a burden.

    Thanks for caring.


    Mijn mattie heeft gewoon al kaartjes voor Sziget en ik weet nog niet of ik kan aangezien mijn school gewoon DRIE herkansingen heeft gepland in die ene week. ;-;


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Morgen eindelijk naar Mockingjay. Yesss.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Vanavond, morgen en overmorgen avond worden geweldig. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Outsch.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2015 - 15:15 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.