• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Het awkward moment dat je een serie aan het kijken bent en er een seks scene op is en een van je mannelijke huisgenoten je kamer in komt.

    Neeeee wat heb ik gedaan ik wilde gewoon uitzieken met de sims 4 maar toen moest ik herstarten om de installatie te voltooien EN NU MOETEN ER EERST 91 UPDATES GEÏNSTALLEERD WORDEN HDKSKFHA

    tnx windoes lovin ya real bad rn

    edit en het duurt ook nog 5 minuten per update ik ben screwed

    [ bericht aangepast op 24 nov 2015 - 18:57 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wauw, zo raar dit; Een Nederlander heeft New York gevonden (voorheen New Amsterdam), maar als je aan New Yorkers vraagt of ze weten waar Nederland ligt, krijg je de vraag wat dat überhaupt is, like; krijgen ze daar geen geschiedenis of zo?

    [ bericht aangepast op 24 nov 2015 - 18:54 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wiarda schreef:
    Neeeee wat heb ik gedaan ik wilde gewoon uitzieken met de sims 4 maar toen moest ik herstarten om de installatie te voltooien EN NU MOETEN ER EERST 91 UPDATES GEÏNSTALLEERD WORDEN HDKSKFHA

    tnx windoes lovin ya real bad rn

    edit en het duurt ook nog 5 minuten per update ik ben screwed


    Ik hoop dat je een nieuwe laptop hebt gevraagd voor je verjaardag. Als 91 updates elk 5 minuten duren, is het nog sneller om tot middernacht te wachten. :W

    -

    Het is nog steeds interessant, maar wel belachelijk veel werk. Pardon docent, u zou er best wat rekening mee mogen houden dat 50k aan fanfic schrijven in een maand ook tijd kost. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    How do I aldult?


    Your make-up is terrible

    Mag ik even klagen over het weer? Leuk dat het winter wordt en ik ben dol op regen en sneeuw, maar een uur met mijn vrienden rondhangen in de stad is echt gelijk aan jezelf tot ijssculptuur promoveren, ugh.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Wooow, de wereld is klein. En de aula blijkbaar groot. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik haat het als mensen zeggen dat ik moet lachen op foto's.


    i put the fun in funeral

    Square schreef:
    (...)

    Ik hoop dat je een nieuwe laptop hebt gevraagd voor je verjaardag. Als 91 updates elk 5 minuten duren, is het nog sneller om tot middernacht te wachten. :W

    -

    Het is nog steeds interessant, maar wel belachelijk veel werk. Pardon docent, u zou er best wat rekening mee mogen houden dat 50k aan fanfic schrijven in een maand ook tijd kost. (cat)


    Eigenlijk heb ik dat ook, een soort van. Ik had een reparatie van deze laptop gevraagd voor mijn verjaardag, omdat deze flink kapot was, maar nu is hij dus weer terug en moet hij eerst 91 updates doen. Maar goed, hij is al wel opgeschoten, want hij is nu bij update 34. Woehoe. :W

    En die docent mag inderdaad wel even wat meelevender zijn, zeg. Zijn eigen vak een beetje boven Wolfstar fanfic plaatsen. Tss, wat een ego.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)

    Eigenlijk heb ik dat ook, een soort van. Ik had een reparatie van deze laptop gevraagd voor mijn verjaardag, omdat deze flink kapot was, maar nu is hij dus weer terug en moet hij eerst 91 updates doen. Maar goed, hij is al wel opgeschoten, want hij is nu bij update 34. Woehoe. :W

    En die docent mag inderdaad wel even wat meelevender zijn, zeg. Zijn eigen vak een beetje boven Wolfstar fanfic plaatsen. Tss, wat een ego.


    34 van de 91 al! Je kunt bijna beginnen met we zijn er bijna zingen. :'D

    En I know. Mensen hebben zulke rare prioriteiten.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wieeh, The Scorch Trials kijken *O*

    [ bericht aangepast op 24 nov 2015 - 19:57 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I hate you for doing this to me.


    Why can't I be normal?


    Your make-up is terrible

    Dan valt je oma van de trap. Das ff schrikken.

    Ja fuck scorch trials, ik kijk the walking dead niet om bepaalde redenen. (cat)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.