• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    En nu drie maanden elke dag pas half elf op school HECKYEAH


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik voel me echt zo shitty.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Zo warm en koud tegelijk, bleh.


    Your make-up is terrible

    OMG, Devon heeft weer iets geliked van me! *O*


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik vraag me altijd af of de mensen achter de kassa me veroordelen als ik dit soort dingen koop. Vooral omdat ik 16 jaar oud lijk.

    Rasetsu schreef:
    Ik vraag me altijd af of de mensen achter de kassa me veroordelen als ik dit soort dingen koop. Vooral omdat ik 16 jaar oud lijk.


    Misschien is het handig om daar eens niet aan te denken en gewoon te kopen wat je wilt kopen (:
    Wat boeit jou het wat ze denken! Gewoon boven staan!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Uiteraard krijg ik weer het idee voor een wedstrijdje terwijl ik al wat heb lopen. Oh well..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ugh, ik wil echt niet verder doen.


    <3

    I'm going to stop keeping persons in my life that aren't good for me.


    1000 freaking euro, are you kidding me.


    kindness is never a burden.

    I really don't understand you.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Geen energie meer. Hopelijk slaap ik vannacht wel.


    Your make-up is terrible

    Another punch in the chest.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Een van mijn beste vrienden mag Samantha Barks 'Sam' noemen en belt daar doodgewoon mee.
    Dat blijft vreemd.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Waaaat, waar is de nieuwe Flash aflevering???!!!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.