• Het is weer Sint-Maarten! :Y)
    Ik neem aan dat de meeste mensen hier wat te oud zijn om echt met lampions langs de deuren te gaan, maar wat gaan jullie vanavond wel doen? Ga je naar liedjes luisteren en Marsrepen uitdelen, of verstop je je op je kamer met het licht uit omdat je bent vergeten snoep te kopen? Wat delen jullie uit dit jaar? :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ratonhnhake schreef:
    (...)
    Thank God I wasn't the only one lol

    Hahaha, een duidelijke failure. Maar ik lees wel meer dingen verkeerd, best slecht eigenlijk.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Stones schreef:
    (...)
    Hahaha, een duidelijke failure. Maar ik lees wel meer dingen verkeerd, best slecht eigenlijk.


    Same :') Ik las er even gauw overheen op m'n werk haha (tot zover mijn "verdediging")


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Stones schreef:
    Ik las "Liggen jullie tampons al klaar?" :') Het is laat.


    Ik las dat al toen het topic werd geopend en toen was het 16:00 ofzo. Dus schaam je niet! It can't be unseen by the way.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik geef het gewoon de schuld aan mijn ogen. "Damn eyes, just read it right!" Pfft.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hehehe, jawel hoor, ik ken het ook gewoon? En ik vierde het vroeger ook :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Patholoog schreef:
    Hoo, maar ik lees dat het bij jullie anders wordt gevierd? Met langs de deuren te gaan? Nee, wij hadden een mis, vervolgens een lampiontocht met voorop een "acteur" verkleed als Sint-Maarten op een pony en dan liepen we een hele tocht met lampionnetjes en kwamen we ergens uit en dronken we chocomelk met lekkere wafels. Wel gingen we rond carnaval ergens langs de deuren als groep en dat noemt "koekerelle", dan krijgt iedereen snoep. (:


    Ik help vaker mee met de organisatie.. Dit jaar heb ik als extraatje ook de lampionnen mogen jureren en de prijsuitreiking mogen doen..
    Dat is altijd super gezellig!
    Als Limburger is het kiezen, want het carnavalsseizoen start die dag ook ^^

    [ bericht aangepast op 12 nov 2015 - 5:56 ]


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Gayle schreef:
    In mijn omgeving viert niemand dat.


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Ik herinner me nog dat ik vroeger langs de deuren ging met Sint- Maarten('x. Niemand begreep het in mijn dorpje, maar ze gaven wel altijd wat. Halloween word echter wel de afgelopen drie jaar enorm gehyped in mijn dorp. (iets wat bijzonder is gezien het best christelijk is.) Je hoort ze dan 'Trick or Treat' roepen door de straten en dan reiden ze ook met koetsen door het bos waar de 'Weerwolven' en 'Geesten' zijn. Ik vind het echt jammer dat ze dat niet hadden toen ik jonger was :'c


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ken t niet, dus nee.


    -

    Stones schreef:
    (...)
    Hahaha, een duidelijke failure. Maar ik lees wel meer dingen verkeerd, best slecht eigenlijk.

    Er waren meerder mensen die dat hadden, haha. Ik ook.

    Doordat ik ook zo vaak dingen net anders lees, ben ik op mijn toets Nederlands (over literaire begrippen en zo) twee punten misgelopen. :')
    Je moest namelijk bij een paar vragen van telkens twee stellingen aangeven of ze juist waren of niet. Bij één van die vragen las ik als tweede stelling: "Je kan het best een thema uit een tekst halen dat de schrijver er niet met opzet heeft ingestopt." Ik was zo van, waarom niet een thema dat hij/zij er wel in heeft gestopt? Dat is toch minstens zo goed om te doen? Maar later bleek dus dat ik verkeerd had gelezen en er zomaar een woordje in mijn hoofd had bijgedacht, want er stond: "Je kan best een thema uit een tekst halen dat de schrijver er niet met opzet heeft ingestopt." Ik had er op de één of andere manier "het" bijgedacht, waardoor ik het helemaal verkeerd opvatte. Like, wow. Waarom dat nou weer. :')

    Bij ons is er niemand langs geweest, zoals verwacht. Eigenlijk wel jammer, ik had graag zingende kinderen voor mijn deur gehad. Leuk toch?


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik lees steeds tampons. n-n Komt waarschijnlijk omdat ik ongesteld ben. :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Vedder schreef:
    Ik lees steeds tampons. n-n Komt waarschijnlijk omdat ik ongesteld ben. :'D

    M'n vriendin vanaf vandaag ook, hahaha. Ik lachte haar voornamelijk uit omdat ik er net vanaf ben :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Stones schreef:
    (...)
    M'n vriendin vanaf vandaag ook, hahaha. Ik lachte haar voornamelijk uit omdat ik er net vanaf ben :Y)

    Mmm, vandaag is mijn, ehh... laatste dag 'fzo.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Vedder schreef:
    (...)
    Mmm, vandaag is mijn, ehh... laatste dag 'fzo.

    Blijf jij het lang, als je het bent?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Waarom praten we over maandelijkse dingen in een topic over lampions en sintmaarten?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.