• Het is weer Sint-Maarten! :Y)
    Ik neem aan dat de meeste mensen hier wat te oud zijn om echt met lampions langs de deuren te gaan, maar wat gaan jullie vanavond wel doen? Ga je naar liedjes luisteren en Marsrepen uitdelen, of verstop je je op je kamer met het licht uit omdat je bent vergeten snoep te kopen? Wat delen jullie uit dit jaar? :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wauw, er komen nog meer kinderen o.o


    Your make-up is terrible

    Er zijn hier denk een stuk of 10-15 mensen langs gekomen voor eten, maar alleen zonder lampion :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik krijg trouwens met Latijn binnenkort een lessenserie over Sint Maarten, haha.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Bij ons zijn ze wel langs geweest, maar ben expres in het zwembad na het training geven blijven hangen om ze te ontlopen :') Ach, ken ik de badmeesters weer wat beter :]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Bij ons zijn is er niemand langs gekomen maar wij vieren het dan ook niet. :')


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Nope vier het niet en niemand hier in de buurt XD


    Everything should have a balance, There is no light without darkness.

    Er waren twee groepjes, alleen maar jongens omg. Veel te veel over, dat is zoooooo jammer. Nu moet ik het wel zelf opeten.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Needles schreef:
    (...)

    Awh, je mag wel bij mij deuren open komen doen.



    dat was leuk geweest (lol)

    [ bericht aangepast op 11 nov 2015 - 22:47 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Square schreef:
    (...)

    Zoek een wijk op waar wel kinderen rondtrekken en ga ergens bij een verlaten huis met een stoeltje voor de deur zitten, net alsof je zo enthousiast bent dat je niet binnen kunt wachten. (nerd)


    Was ook een goed idee geweest haha. In groningen gaan ze ook allemaal langs winkels enzo, dus had wel kunnen doen alsof ik een werknemer was. We vierden het in ieder geval in Overijssel ook, dus het is niet alleen iets in Groningen


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Tuschinski schreef:
    (...)


    dat was leuk geweest (lol)


    Kom volgend jaar. 8D


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:
    (...)

    Kom volgend jaar. 8D


    haha extreme vooruitplanning


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Inderdaad niemand geweest. Wat moet ik nu toch met al die KitKats? Pff, zou niet weten... ;')


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Gayle schreef:
    In mijn omgeving viert niemand dat.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik las "Liggen jullie tampons al klaar?" :') Het is laat.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Stones schreef:
    Ik las "Liggen jullie tampons al klaar?" :') Het is laat.


    Thank God I wasn't the only one lol


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."