• Het is weer Sint-Maarten! :Y)
    Ik neem aan dat de meeste mensen hier wat te oud zijn om echt met lampions langs de deuren te gaan, maar wat gaan jullie vanavond wel doen? Ga je naar liedjes luisteren en Marsrepen uitdelen, of verstop je je op je kamer met het licht uit omdat je bent vergeten snoep te kopen? Wat delen jullie uit dit jaar? :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Jonty schreef:
    Waarom praten we over maandelijkse dingen in een topic over lampions en sintmaarten?


    Blijkbaar vonden een hoop mensen het waarschijnlijker dat ik zou vragen of ze tampons klaar hebben liggen. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Stones schreef:
    (...)
    Blijf jij het lang, als je het bent?

    Vijf/zes dagen. :v)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik doe er helaas niks mee, ik ga in mijn donkere kamer horror games spelen haha XD


    Everything should have a balance, There is no light without darkness.

    Wij vieren het altijd met de straat. Mijn vader is er ooit mee begonnen, omdat ik en mijn zusje graag Sint-Maarten wilde lopen, maar inmiddels zijn we er alweer een beetje te oud voor en doen we de deur open om naar het prachtige gezang te luisteren (cat)


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman