• Het is weer Sint-Maarten! :Y)
    Ik neem aan dat de meeste mensen hier wat te oud zijn om echt met lampions langs de deuren te gaan, maar wat gaan jullie vanavond wel doen? Ga je naar liedjes luisteren en Marsrepen uitdelen, of verstop je je op je kamer met het licht uit omdat je bent vergeten snoep te kopen? Wat delen jullie uit dit jaar? :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Bij ons is ook de eerste al geweest hoor! Zo. Facking. Schattig. Die lampion pleurde wel steeds van dr lichtje af maar aaaaawh


    take me back to the basics and the simple life

    Savages schreef:
    Ik las tampons, in plaats van lampions...
    Wij vieren helaas nooit Sint-Maarten, dus ik ga niks doen.

    Haha, je bent niet de enige... :') Wij zijn ook wat te oud voor Sint-Maarten, en er zal denk ik hooguit één persoon langs ons huis gaan. Rustig en normaal avondje dus.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Bij ons staat 11.11 gelijk aan veel zuipen. De carnaval is vanaf vandaag officieel begonnen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ben geen 8 meer :')
    Dus nee.

    Ik doe niks, mijn ouder geven dingen. Ik ga lekker mijn serie kijken.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2015 - 18:06 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wij hebben Koetjesrepen (waarvan ik waarschijnlijk driekwart op zal eten).


    | Reality is for people that lack imagination |

    Er staat een bak die nu al half leeg is doordat de kinderen hier ontzettend vroeg begonnen. Maar ik deel niet uit, dat mag mijn broertje doen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Yayde schreef:
    Wij hebben Koetjesrepen (waarvan ik waarschijnlijk driekwart op zal eten).


    Die dingen zijn zo vies. ;x


    Your make-up is terrible

    Yayde schreef:
    Wij hebben Koetjesrepen (waarvan ik waarschijnlijk driekwart op zal eten).


    *Komt naar je toe*
    HOI!
    *Steelt koetjesrepen en rent weg*


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yayde schreef:
    Wij hebben Koetjesrepen (waarvan ik waarschijnlijk driekwart op zal eten).


    Oh wow, flashbacks. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ik begin me nu toch wel af te vragen waar ze precies aan Sint-Maarten doen. Ik dacht altijd dat het iets vrij universeels was in Nederland, maar blijkbaar niet? In ieder geval wordt het hier in Groningen voor zover ik weet overal gedaan. Wij knutselden ieder jaar op school lampions. :'D

    En ja, bij ons hebben de kinderen allemaal een lampion en trekken ze langs de deuren! Dat wat ze bij jou doen doet me denken aan wat mijn moeder altijd verteld over een feestdag in Duitsland in jaar jeugd, al durf ik nu niet meer vol overtuiging te zeggen welk feest dat was. (krul)


    Ik woon in Zuid-Limburg!? :O


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nou, de eerste (en misschien de laatste) kindjes zijn geweest :') Wij hebben mentos rolletjes voor ze, hoop stiekem dat er nog wat overblijft :Y)


    Stenenlikker

    Er zijn op het moment vijf groepjes langsgekomen, en ik heb alweer veertien minion-lampions gezien :')


    take me back to the basics and the simple life

    Lekker creatief en zo, ook origineel ^
    Not.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    Lekker creatief en zo, ook origineel ^
    Not.


    Nope, maar goed, je ziet wel duidelijk het verschil tussen wie kunnen knutselen en wie niet :')


    take me back to the basics and the simple life

    Yayde schreef:
    Wij hebben Koetjesrepen (waarvan ik waarschijnlijk driekwart op zal eten).



    Sorry.


    Ik heb wel echt leuke herinneringen aan koetsjesrepen tho.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…