• Het is weer Sint-Maarten! :Y)
    Ik neem aan dat de meeste mensen hier wat te oud zijn om echt met lampions langs de deuren te gaan, maar wat gaan jullie vanavond wel doen? Ga je naar liedjes luisteren en Marsrepen uitdelen, of verstop je je op je kamer met het licht uit omdat je bent vergeten snoep te kopen? Wat delen jullie uit dit jaar? :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Op dit moment luiden de kerkklokken hier. Tot vorig jaar zong het kinderkoor elke viering, maar nu we slechts met 3 zijn, ging het misschien niet eens door. Nu zingt het ouderenkoor waarschijnlijk. Dit is de eerste keer dat ik er niet meer bij ben. En ik heb ontzettend zin in snoep, maar dat hebben we niet.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik dacht serieus dat er tampons stond. :') Maar ik vier/ken het niet, eerlijk gezegd.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Volgens mij viert niemand het hier, dus niets. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Volgens mij was ik het enige kind dat de mandarijnen wel wilde hebben, haha.


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:
    Volgens mij was ik het enige kind dat de mandarijnen wel wilde hebben, haha.


    Hahaha ik gaf ze altijd standaard aan mijn moeder :')


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik wilde alleen maar mandarijnen. Ik hou van mandarijnen ^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    Ik wilde alleen maar mandarijnen. Ik hou van mandarijnen ^


    Saaaame. Ik ruilde mijn snoep altijd voor de mandarijnen van mijn broer en zusje, haha.


    Your make-up is terrible

    Bij mij op de flat kriigen we gemiddeld twee kinderen langs per jaar. :'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Nou ik ben net verhuisd maar het schijnt dus dat ze hier helemaal niet aan Sint Maarten doen, dus eh... ik eet het snoep zelf maar op!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    IIk heb hier serieus nog nooit iemand aan de deur gehad, zou ik wel leuk vinden.=')


    You were born original, don't die as a copy.

    Volgens mijn moeder zijn er hier zo'n vijfentwintig kinderen langsgekomen, wat best eens een nieuw record zou kunnen zijn. Er zijn de laatste jaren allemaal jonge gezinnen om ons heen komen wonen. Toen mijn zusje en ik nog liepen waren wij soms zo ongeveer de enigen in onze straat. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Volgens mijn moeder zijn er hier zo'n vijfentwintig kinderen langsgekomen, wat best eens een nieuw record zou kunnen zijn. Er zijn de laatste jaren allemaal jonge gezinnen om ons heen komen wonen. Toen mijn zusje en ik nog liepen waren wij soms zo ongeveer de enigen in onze straat. :'D


    Bij ons komen er gemiddeld 60 kinderen aan de deur. Maar dit jaar dus helemaal niemand meer, sinds er over het kinderkoor gezwegen wordt en ik niet naar de kerk ga, doet m'n moeder er niet meer aan. Maar ja, dat komt ook doordat ze de kinderen niet kende die langskwamen (voorheen wel) en sommige wel 6x langs kwamen om stiekem een snoepje te graaien en nooit meezongen.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Hier zijn.. eh.. veel mensen langsgekomen. En 27 minion-lampionnen.


    take me back to the basics and the simple life

    Ik ben zelf pas net thuis dus heb er niks van meegekregen, maar kennelijk was het hier ook weer erg druk.

    --

    Lel een vriend stuurt een filmpje waar hij een handvol snoep op de grond gooit en het huis weer in vlucht voordat de kindjes kunnen gaan zingen. Vaag vermoeden dat hij er klaar mee is.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2015 - 20:12 ]


    i put the fun in funeral

    Hier waren negen kinderen, allemaal tegelijkertijd, die 'sintemaarten mik mak, mijn moeder maakt een flikflak' zongen en toen de helft van onze snoepbak in één keer leeg hadden geroofd. Toen is mijn broertje op de fiets naar de supermarkt gegaan om bij te vullen, komt er natuurlijk geen hond meer. :')

    Zelf heb ik wel vanmiddag een zak mandarijnen gekocht en vrijeschoolse Sint Maarten-liederen gezongen (van die klotedingen die vijf coupletten lang duren, zodat mensen vier hele minuten in hun deuropening moeten staan en kou vatten en je uiteindelijk een hele hand snoep toedrukken om maar van je af te zijn). Nostalgie. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.