• Sinterklaas staat weer voor de deur. Over een maand pas maar nu hebben we tijd zat.





    Omdat afgelopen jaar de Sinterklaas surprise zo goed was bevallen bij de meeste, leek het mij leuk om dit jaar weer hetzelfde te doen!
    Ik zoek bij deze dus weer enthousiaste users die mee willen doen! Ook zoek ik naar een back-up team.

    Uitleg:
    Als je je inschrijft kom je op een lijst te staan. Als de inschrijvingen gesloten zijn dan hussel ik alle namen door elkaar en geef ik iedereen een user. Voor deze user ga je iets leuks maken. Dit kan iets te maken hebben met zijn hobby's, interesses of dingen waar de persoon fan van is. Wees zo creatief mogelijk en maak er iets leuk van!


    Inschrijving:
    inschrijven kan tot 6 november.
    Als je wilt inschrijven, geliefde dit lijstje in te vullen:
    Naam: (Het liefste je gewone naam, hierdoor kan het iets persoonlijk worden. Als je dit echt niet wilt is het natuurlijk niet verplicht.)
    Leeftijd: (ook niet verplicht maar altijd handig om te weten.)
    Hobby:
    Interesses:
    Fan van:

    Mocht je nog dingen hebben waarvan je denkt: dit is ook leuk om te weten mag je dat er altijd bij zetten!


    Regels:
    ~ Als je mee doet, doe je ook echt mee en maak je ook echt iets voor de ander.
    ~ Je schrijft niks wat beledigend is of iets in die richting! Ik ken niet iedereen goed genoeg om te weten wie elkaar wel en niet aardig vinden. Dus als je iemand hebt die je niet zo aardig vindt, probeer dan alsjeblieft er toch iets moois van te maken.
    ~ Je stuurt je creaties naar degene op, op 5 of 6 december. Kun je deze dagen niet? Zeg dat even in een pb naar mij. Dan houd ik daar rekening mee en kunnen we samen iets anders verzinnen.
    ~ Als je jezelf inschrijft dan moet je ook zeker weten dat je iets gaat maken. Afgelopen jaar zijn er enkele geweest die niks hebben opgestuurd en dat vind ik simpel gezegd gewoon onbeschoft en niet kunnen.
    ~ Er wordt onderling niet gewisseld van persoon.
    ~ En de laatste en natuurlijk de belangrijkste: Niemand mag weten wie je hebt!
    ~ Als je bijvoorbeeld op 5 december al iets heb gehad. Hou dan nog even stil van wie het is. Anders is het niet leuk voor de mensen die pas iets op 6 december iets krijgen. Na 6 december 23.59 mag iedereen weten wie je hebt.


    Back-Up Team
    Voor het Back-up team zoek ik mensen die andere mensen willen helpen die geen inspiratie hebben. Dit mogen mensen zijn die zelf mee doen maar ook mensen die niet genoeg tijd hebben om zelf iets maken maar wel willen mee helpen. Ik zoek voor dit team ongeveer 10 mensen.

    Het team:
    ~ Vikings
    ~ Polovina
    ~ Shawn
    ~ Patholoog
    ~ Delfino
    ~ Callidora
    ~ Aveyard
    ~ TheSmartIdiot
    ~ evyan1
    ~ Anaklysmos


    Deelnemers:
    ~ Vikings
    ~ Diplodocus
    ~ Ashallayn
    ~ DreamyHoran
    ~ Sharpshooter
    ~ Valeska
    ~ Margherita
    ~ Fictionalworld
    ~ Delfino
    ~ Aveyard [10.]
    ~ Involved
    ~ Keates
    ~ Hagane
    ~ Disgust
    ~ Aliyah
    ~ Rikiah
    ~ Poncho
    ~ Sherrinford
    ~ Grassi
    ~ SonOfGondor [20.]
    ~ Scandal
    ~ TheGirlOnFire
    ~ Gunnulfsen
    ~ Bastaard
    ~ Laleah
    ~ FirefIy
    ~ Melizsa
    ~ Caster
    ~ evyan1
    ~ xbadbloodx [30.]
    ~ zandkit
    ~ tubbietoost
    ~ xeroptic
    ~ Krueger
    ~ frutsel
    ~ Inclination
    ~ Incroyable
    ~ Kvothe
    ~ Whitethorn
    ~ Anaklysmos [40.]
    ~ TheSmartIdiot
    ~ HalfBloodPrince
    ~ Samotrace
    ~ lily_luna
    ~ Noledam
    ~ glitterdonut

    [ bericht aangepast op 10 nov 2015 - 16:38 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb de vragen al bedacht,. Maar hoe maak je een quiz voor iemand?


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Ik ben wel een beetje bang voor de tijd. Het is een beetje een race tegen de tijd. Ik heb het zo druk met vanalles en nog wat. Maar ik heb al wel een beginnetje. Maar ik heb morgen en zaterdag nul de botten de tijd. Dus het moet vandaag af, maar ik heb nog zoveel andere dingen te doen. Damn. D:
    Ik heb even een stressmomentje.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik ben wel een beetje bang voor de tijd. Het is een beetje een race tegen de tijd. Ik heb het zo druk met vanalles en nog wat. Maar ik heb al wel een beginnetje. Maar ik heb morgen en zaterdag nul de botten de tijd. Dus het moet vandaag af, maar ik heb nog zoveel andere dingen te doen. Damn. D:
    Ik heb even een stressmomentje.

    Zondag mag ook nog, toch? Of heb je dan ook geen tijd?
    Ik ken gevoel wel. Ik wilde graag twee dingen doen en nu heb ik alleen het simpelste af en ik weet niet zo goed wanneer ik die andere klus moet uitvoeren. :/


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vikings schreef:
    (...)
    Zondag mag ook nog, toch? Of heb je dan ook geen tijd?
    Ik ken gevoel wel. Ik wilde graag twee dingen doen en nu heb ik alleen het simpelste af en ik weet niet zo goed wanneer ik die andere klus moet uitvoeren. :/

    Ja, maar op dat vlak ben ik redelijk scheefdenkend: het moet tegen Sinterklaas af zijn, niet op Sinterklaas. =P
    Ik ben bang dat als ik het op Sinterklaas zelf verder moet afwerken, dat het pas zeer laat komt. =(
    Alhoewel, dat is op zich nog geen probleem toch?

    Veel succes met je 2e opdracht!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik ben morgen eindelijk vroeg thuis vanwege freakin green bary week, dus dan kan ik het versturen xD


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    God, ik heb zoveel stress gehad de afgelopen dagen dat ik nu pas realiseer dat dit een ding is dat af moet dit weekend. Tijd om mijn creatieve brein aan te zetten.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik vraag me af hoeveel mensen een echte surprise hebben opgestuurd xD ben ik wel benieuwd naar
    We plaatsen wel fotos van de cadeautjes hier toch? Dat is wel leuk om te doen denk ik ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik heb moeite met iets creatiefs bedenken :( Vooral omdat ik mijn lootje helemaal niet kent. Halp


    -

    Laleah schreef:
    Ik vraag me af hoeveel mensen een echte surprise hebben opgestuurd xD ben ik wel benieuwd naar
    We plaatsen wel fotos van de cadeautjes hier toch? Dat is wel leuk om te doen denk ik ^^


    Ik niet, ik heb wat gemaakt via Q. Ik weet ook helemaal niet hoe ik aan het adres van die persoon zou moeten komen, so yeah. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Tiva schreef:
    (...)

    Ik niet, ik heb wat gemaakt via Q. Ik weet ook helemaal niet hoe ik aan het adres van die persoon zou moeten komen, so yeah. ^^


    Oh dan kon je Gayle een berixhtje sturen, dan zou zij het vragen. Maar ik ben uberhaubt benieuwd wat iedereen heeft verzonnen, eerste keer dat ik hier ana mee doe dus ik heb alles uit de kast gehaald :')


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Wie hoort er allemaal bij de "squad" die alles echt tien dagen van tevoren al af had?


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Oh, ja. Margherita is nu Silberhaus.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Melizsa schreef:
    Wie hoort er allemaal bij de "squad" die alles echt tien dagen van tevoren al af had?


    Ikke!!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Melizsa schreef:
    Wie hoort er allemaal bij de "squad" die alles echt tien dagen van tevoren al af had?


    Ik (:


    16 - 09 - '17

    Thominho schreef:
    (...)

    Ik (:

    Telt tien uur ook?

    Zit momenteel echt tot over mijn oren in het school- én sinterklaas werk. Maar na twee verslagen en en een presentatie lijken ze weer tevreden, dus met een beetje geluk heb ik hem of vanavond, of morgen ochtend af. Ik heb gelukkig al wel een idee, dus dat is wel heel fijn.

    Maar, even een vraagje, hoe ''geef'' je bijvoorbeeld een quiz aan iemand? Zet je er dan bij ''voor: die en die'' of..?

    Hmm, ik heb zo het idee dat dit al heel vaak is gevraagd...


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.