• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Your make-up is terrible

    Dat moment dat je aan je verhaal schrijft en er net een nummer voorbij komt dat prefect bij de sfeer van het hoofdstuk past. Thaanks Spotify <3


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ughh ik wil gewoon dat shirt en die schoenen, waarom is het zo moeilijk allemaal >,<

    Red lipstick, I feel so fab because of you!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik upload een nieuw hoofdstuk van Epidemia en Stand Alones komt bij nieuwste stories te staan? Sure x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Waarom zijn de helft van de reacties op mijn FB posts altijd van sarcastische, sassy leraren en nog belangrijker, waarom staat mijn moeder altijd aan hun kant.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Als het maar niet gebruikt wordt voor aandacht, want daar zie ik 't wel voor aan.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wil nooit meer sociaal doen, ik wil in bed liggen en doen wat ik zelf wil en nooit meer tegen andere mensen praten en ontmoeten x_x


    Your make-up is terrible

    Sometimes i just need a big hug, and it's always the hug that only a love one can give me


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Wat heb jij voor rotfamilie? En ik dacht dat ik een fucked up familie had.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    En toen had ik gejankt...


    Ich liebe dich 27.12.23

    “She was tired of being the one who cried." #accurate


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Huh, is het tegenwoordig altijd zo dat wanneer je een story bewerkt hij bij "nieuwste stories" komt te staan, is dat altijd al zo geweest of gunt Q me gewoon een plekje op de beginpagina?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Hmm Q is me aan het begekken. Hoe kan een hoofdstuk die ik helemaal niet heb geactiveerd, zondag heb gemaakt al 4 decennia geleden geactiveerd zijn terwijl ik nog maar 10 maand op Q ben? Ik word gek


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    SkeletonGirl schreef:
    Hmm Q is me aan het begekken. Hoe kan een hoofdstuk die ik helemaal niet heb geactiveerd, zondag heb gemaakt al 4 decennia geleden geactiveerd zijn terwijl ik nog maar 10 maand op Q ben? Ik word gek


    Dat komt omdat er nog geen activatiedatum is. ;3


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:
    (...)

    Dat komt omdat er nog geen activatiedatum is. ;3

    Daar hoort dan toch gewoon niks te staan? Achja maakt niet uit xd


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!