• Ten eerste, ik neem aan dat hier het topic moet. Zo niet dan sorry.

    Maar ik ga dit weekend 40 km lopen en nu wil ik de muziek op mijn mp speler aan passen

    Dus weten jullie artiesten, nummers albums etc waar je graag naar luistert of heerlijk op kunt wandelen. Dus niet echt het slomme muziek maar waar je een beetje tempo op kunt krijgen?


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    up in the sky - 77 bombay street
    i'm gonna be 500 miles - the proclaimers
    Verder kom ik er zo niet op.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    The Cure - A Forest

    Vond ik een ideaal nummer qua ritme (A)


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik kan altijd heel goed hardlopen op Marina and the Diamonds, hehe.


    The truth is out there.

    Zara larsson - lush life
    Zara larsson - Bad Boys

    Zijn twee heerlijke nummers ook om op te dansen. :Y)


    One Who Travels A Higher Path.

    AWOLNATION - Sail
    Major Lazer - Be together
    Imagine Dragons - Roots

    [ bericht aangepast op 29 sep 2015 - 11:24 ]



    Met die kan ik me altijd supergoed concentreren als ik bijv. hw moet maken, het geeft me echt energie ofzo.

    Misschien dat het voor jou ook werkt, misschien dat het helemaal niet werkt (dat verschilt per persoon)

    Veel succes met lopen!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    een Turks nummer, maar veel mensen vinden het leuk.
    Maybe u will like it :Y)


    Ik ga gewoon albums van enkele artiesten gegeven. Sommige zijn recent, andere al wat ouder. Ik weet ook niet echt wat je graag hoort, dus hopelijk zit er iets leuks tussen. (:

    Halsey - BADLANDS
    Marina and the Diamonds - FROOT
    Little Mix - Salute (+ hun recente liedjes waarvan het album nog niet uit is)
    Fifth Harmony - Reflection
    Shakira (gewoon haar liedjes op youtube opzoeken, ze heeft er zoveel)
    Stromae - Racine Carrée
    Taylor Swift - 1989 (en ook enkele liedjes van Red)
    Ellie Goulding (verschillende liedjes)
    Bastille - Bad Blood

    voor de rest zou ik gewoon naar de huidige Tops kijken of eens op google dansmuziek opzoeken.


    The soul needs autumn.

    Ik kan je sowieso alle hardstyle aanraden, zit een lekkere beat onder en houdt je gemotiveerd. Wat nu even in me opkomt is Niels Geusebroek - Years of Summer

    Oeh al aardig wat, ik zal even kijken of er wat leuks tussen zit. Bedankt in elk geval alvast hihi


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Katy perry - E.T, - Part of me, - Hot N cold, - This Is How We Do
    Melanie Martinez - Dollhouse, - Sippy cup, - Pity Party

    Avicii - Al zijn muziek volgens mij wel

    Van welk genre hou je eigenlijk? Ik ken muziek van zo'n beetje ieder genre maar als ik dat allemaal neer zou zetten zou het een hele lange lijst worden...


    I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.

    Storiefan schreef:
    Van welk genre hou je eigenlijk? Ik ken muziek van zo'n beetje ieder genre maar als ik dat allemaal neer zou zetten zou het een hele lange lijst worden...


    Mijn muziek smaak is redelijk groot, behalve nederlandstalig, klasiek, hardcore (en alles wat daar bij hoort) nou zal er vast nog wel meer dingen zijn maar dat zijn de dingen die ik echt nooit uit mezelf zou gaan luisteren.


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Omnia en Rapalje maken redelijke muziek (tenzij je ook niet van folk houd). Dwz. ik luister daar weleens naar als ik in een bepaalde stemming ben, tis niet echt mijn lievelingsmuziek of zo. Omnia maakt wel muziek met een érg duidelijke boodschap dus wees gewaarschuwd ;). Dit is ook de reden waarom ik het niet zo graag luister maar misschien kun jij er beter tegen.
    Death can Dance maakt (voorzover ik me herinner) lekkere woeste, energieke muziek waar je volgens mij prima op kunt lopen. Verder weet ik t niet


    I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.

    Sam Hunt, First Aid Kit, Halsey, Little Mix, Paloma Faith.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus