• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Your make-up is terrible

    Zo meteen het eerste schoolexamen; gym. Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar ik heb er zin in ^^ Gewoon even 12 minuten hardlopen, dat kan ik wel haha, in tegenstelling tot de rest van de gym-dingen. Alleen jammer dat ik niet mee kan doen met rugby afsluiten, ik had graag een aantal mensen willen tackelen :Y)

    ik krijg de kans tot aan mijn voeten geleverd, maar nee hoor. Ik kan weer eens niet gaan.

    Oh my GOD, dit hoorcollege is saai.


    Caution first, always.

    Jorah schreef:
    Zo meteen het eerste schoolexamen; gym. Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar ik heb er zin in ^^ Gewoon even 12 minuten hardlopen, dat kan ik wel haha, in tegenstelling tot de rest van de gym-dingen. Alleen jammer dat ik niet mee kan doen met rugby afsluiten, ik had graag een aantal mensen willen tackelen :Y)


    Cooper test? Ugh, ik liep vorig jaar 3,1 km, dat is best redelijk hoog, maar een jaar op kantoor zitten maakt zo lui, nu loop ik nog maar 2700 :"D


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik heb zoveel zin om die opendagen te gaan bezoeken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Fuck my life.

    I am so stupid


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nee. Nee. Ik ben er zo klaar mee.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Cooper test? Ugh, ik liep vorig jaar 3,1 km, dat is best redelijk hoog, maar een jaar op kantoor zitten maakt zo lui, nu loop ik nog maar 2700 :"D


    Jup :')

    OTOFT: Just 45 more days yasss

    Ugh, ik wil gewoon eten zoals normale mensen. ;c


    Your make-up is terrible

    Te misselijk voor ontbijt. Overal moet een eerste keer voor zijn, blijkbaar. D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Tunes schreef:
    ik krijg de kans tot aan mijn voeten geleverd, maar nee hoor. Ik kan weer eens niet gaan.


    Oh no, gaat dit over dat Twitterding? Wat jammer! :c


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik haat het dat er in deze gigantische eetzaal echt maar 1 stopcontact is, en dat een of andere gozer die steeds bezet houdt. Allemaal goed en wel, maar ga dan aan je pc, in plaats van al een uur weg te zijn -.- ik moet nog de hele dag doorkomen en mijn batterij loopt echt leeg..


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Square schreef:
    (...)

    Oh no, gaat dit over dat Twitterding? Wat jammer! :c


    Ugh yep,
    Het erge is nog dat ik morgen met school ook naar een event ga, maar dan van kleine bedrijven in Nederland.
    Ik heb de kans om naar een event te gaan, waar een wereld beroemd bedrijf te vinden is. Maar ik kan niet gaan, jeej.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2015 - 11:29 ]

    Wanneer je keihard in een scam trapt...