Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af.
Zo meteen het eerste schoolexamen; gym. Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar ik heb er zin in ^^ Gewoon even 12 minuten hardlopen, dat kan ik wel haha, in tegenstelling tot de rest van de gym-dingen. Alleen jammer dat ik niet mee kan doen met rugby afsluiten, ik had graag een aantal mensen willen tackelen
Jorah schreef:
Zo meteen het eerste schoolexamen; gym. Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar ik heb er zin in ^^ Gewoon even 12 minuten hardlopen, dat kan ik wel haha, in tegenstelling tot de rest van de gym-dingen. Alleen jammer dat ik niet mee kan doen met rugby afsluiten, ik had graag een aantal mensen willen tackelen
Cooper test? Ugh, ik liep vorig jaar 3,1 km, dat is best redelijk hoog, maar een jaar op kantoor zitten maakt zo lui, nu loop ik nog maar 2700 :"D
Ik haat het dat er in deze gigantische eetzaal echt maar 1 stopcontact is, en dat een of andere gozer die steeds bezet houdt. Allemaal goed en wel, maar ga dan aan je pc, in plaats van al een uur weg te zijn -.- ik moet nog de hele dag doorkomen en mijn batterij loopt echt leeg..
But I still have this faith in the truth of my dreams.
Oh no, gaat dit over dat Twitterding? Wat jammer! :c
Ugh yep,
Het erge is nog dat ik morgen met school ook naar een event ga, maar dan van kleine bedrijven in Nederland.
Ik heb de kans om naar een event te gaan, waar een wereld beroemd bedrijf te vinden is. Maar ik kan niet gaan, jeej.