• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Your make-up is terrible

    Ik voel me zo kut. Heb echt de behoefte om me in slaap te huilen. Misschien doe ik dat straks ook wel.

    Vind je het vreemd dat ik het gevoel heb dat je me meer dan zat bent?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Deze schooldag was raar. Ik had het wel leuk in het begin, toen begon ik mezelf af te sluiten en hoorde ik het niet als er iemand tegen mij praatte, waardoor ik het gevoel kreeg dat ze dachten dat ik ze negeerde. De enige die dan nog echt moeite deed was mijn crush en ook daadwerkelijk mijn aandacht vroeg als hij iets wilde zeggen.
    Toen, tijdens het eten(zit op een koksopleiding en eet daar dus 's avonds en zo) zat ik met iemand en die liep even weg, waardoor ik alleen zat en ging malen en denken en me schuldig ging voelen over wat dingetjes. Toen kwamen er twee vanuit mijn eigen klas bij me zitten en een van hun zag dat het niet zo goed ging. Hij vroeg of het ging en toen schudde ik mijn hoofd, waarna ik meteen in huilen uitbarstte. Nou, docent werd er bij gehaald door een van hun en toen heb ik met hem gepraat. Alles goed en wel, toen ik terug ging de keukens in vroeg iedereen meteen of het met me ging en zo. Lieve mensen, dat sowieso wel.
    Maar even uitgelegd dat het vaker gebeuren kan dat ik ineens sta te janken of ineens boos ben of super blij. Leuk zo een hoofd die me dwingt die dingen te doen. Nou ja, stemmingswisselingen horen er bij zegt mijn psycholoog.

    En... ik kreeg een knuffel van mijn crush omdat ik er om vroeg ;3

    [ bericht aangepast op 29 sep 2015 - 22:06 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wth?


    16 - 09 - '17

    Uurgh... ik vind het heerlijk dat het niet meer regent, maar mijn huid vind deze droogte een stuk minder leuk, tis direct weer mis met de eczeem :/


    Stenenlikker

    Ik ben zo moe, maar dit was wel weer een leuke avond. Snel mijn bed in en morgen moet ik echt mijn shit ordenen.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Puinhoop, puinhoop, puinhoop, puinhoop in mijn hoofd. Lala...la...la...la...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zijn er hier meer mensen die graag naakt slapen om zich vervolgens in te pakken met duizend dekentjes. God this feeling. Ik ben een burrito van zachtheid.


    i put the fun in funeral

    Shaking...


    Your make-up is terrible

    I fucked up I fucked up I fucked up I fucked up I fucked up I'm sorry I'm sorry I'm sorry. Fuck.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    IJs, wc-papier en Up. Waarom ben ik altijd zo'n emotioneel wrak als ik ook maar een beetje een zielige film kijk.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    I love you.

    Misfire schreef:
    Zijn er hier meer mensen die graag naakt slapen om zich vervolgens in te pakken met duizend dekentjes. God this feeling. Ik ben een burrito van zachtheid.


    Sarah = ongewoon sexy

    Dreams don't come true.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Holy shit iemand bij de Biggest Loser is van overgewicht naar ondergewicht gegaan +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered