• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Your make-up is terrible

    SkeletonGirl schreef:
    (...)
    Daar hoort dan toch gewoon niks te staan? Achja maakt niet uit xd


    Jawel, is nieuw toegevoegd.


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:
    (...)

    Jawel, is nieuw toegevoegd.


    Ow dan heb ik wat gemist denk ik hihi
    in elk geval bedankt voor het zeggen


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Fine, als jij zo weer wil doen, dan vraag ik toch gewoon iemand anders mee?


    16 - 09 - '17

    Rot een eind op met je fucking schijnheilige gedoe. Ik weiger iets wat je me verplicht te doen en meteen ben ik het grootste verwende kutkind dat je ooit gezien hebt? Kom op zeg, stel je niet aan. Ben je nou volwassen of niet?

    Waarom heb je niet net zoiets als wifi, alleen dan om je telefoon op te laden x) Dat zou chill zijn. Geen spastische snoertjes of rennen naar mijn slaapkamer meer ;D (alleen maar vloeken over slechte verbindingen en dat er teveel telefoons op de lader zitten ;D)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    'Ga nou niet al je geld daar aan uit geven, straks ben je niet meer echt fan van die band en is het zonde.'

    Ze heeft een punt. WAAROM heeft ze altijd een punt >,< Ik wil gewoon graag die spullen.

    Ik weet niet waarom ik soms zou willen dat het uit was. Nu wil ik niets liever dan je bij me hebben en baal ik er van dat ik het weekend zo stom deed omdat ik een jointhuls in je tas zag.. Konden we maar vaker bij elkaar zijn.

    Series? Negeer je me nu gewoon of heb je het berichtje niet gelezen? Wat opzich raar is gezien je wel de gehele tijd online lijkt te zijn.


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Perdition schreef:
    I came across a fallen tree
    I felt the branches of it looking at me
    Is this the place we used to love?
    Is this the place that I've been dreaming of?

    Such a beautiful song.

    ---

    Wacht, wat wilde ik ook al weer zeggen?
    Lol


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Perdition schreef:
    I came across a fallen tree
    I felt the branches of it looking at me
    Is this the place we used to love?
    Is this the place that I've been dreaming of?

    Oh simple thing
    Where have you gone


    Ich liebe dich 27.12.23

    Denk je net dat alles goed gemaakt is, vervalt alles direct weer in het oude gedrag. Ugh. Wat moet je daar nou mee


    Sarah = ongewoon sexy

    'Je deelvraag is veel te veel een basisschoolniveau'.
    Oké, dankjewel. Heel erg bemoedigend. :') Maar hoe moet ik mijn onderwerp dan introduceren? Waarom is de 'Wie was' vraag nou niet goed genoeg voor een eerste vraag? D:

    [ bericht aangepast op 29 sep 2015 - 21:18 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Mis je me eigenlijk wel, want ik mis jou meer en meer iedere dag. Had inmiddels wel een berichtje van je verwacht.


    i put the fun in funeral

    If I'm gonna be fat and ugly, I'm gonna be fat and ugly with chocolate. Fuck you.


    Your make-up is terrible

    Replay!


    16 - 09 - '17