• Onzekerheden. Iedereen heeft ze wel. En of het nu gaat over je lichaam, je uiterlijk, je werk, je karakter of je geest, ze beïnvloeden je leven. Je voelt je er rot door en je vraagt je af of je wel goed genoeg bent voor iets/iemand. Maar wanneer iemand je dan tegenspreekt over zo'n onzekerheid en het veranderd in een compliment, is je dag gemaakt!
    Ik heb dit topic gemaakt omdat ik vind dat complimenten te weinig worden uitgedeeld. Mensen houden weinig rekening met iemands onzekerheden en dat kan frustrerend zijn.

    Plaats hierin een van je onzekerheden, iets waar je wél trots op bent en een foto van jezelf en laat degene onder jou je verrassen met een complimentje. Want zelfs 1 lief woordje kan bij iemand een groot verschil maken! ^^

    Mijn grootste onzekerheid, zijn mijn benen. Ik heb x-benen en mijn knieën staan enorm naar binnen. Ik vind dit erg lelijk en stom staan (alsof ik 24/7 naar de wc moet ofzo) Ook vind ik dat mijn bovenbenen te breed zijn. Ik heb een slank postuur, en dan staan brede bovenbenen er echt heel erg lelijk onder!
    Iets waar ik trots op ben zijn mijn ogen.


    Mijn foto




    [ bericht aangepast op 28 sep 2015 - 21:42 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Mijn grootste onzekerheden zijn mijn gezicht (ik vind mezelf niet mooi/aantrekkelijk zonder een laag make-up, en zelfs dan baal ik vaak) en het feit dat ik weinig tot geen rondingen heb voor iemand van mijn leeftijd. Wat ik wél mooi vind is dat mijn rug bezaaid is met moedervlekken en dat ik een aanstekelijke lach heb.

    Mijn foto


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Neus. (cat) Het is niet eens dat hij opvallend lelijk is, ik had er gewoon een beter beeld van (recht vooruit is 'ie ok) en toen viel het tegen. Zijkantneus is not done. Waar ik trots op ben zijn mijn benen, ondanks dat ik ook x-benen heb zijn ze ook lang en fab. Dusja. :'D

    look at them


    Niet de beste foto hier moesten we ons bedekken omdat we een Romeinse kerk ingingen maar ik heb niks beters.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Mijn onzekerheden begin dit jaar mijn lichaam... Gewoon vaak gepest omdat ik te dik was terwijl ik onder de littekens zat, en ongelijk lichaam had, heb in maart dit jaar een operatie gehad en ben vanaf januari ziek geweest en ben toen van 73 kilo naar 63 gegaan. ben 1.65 dus lekker klein.

    Foto's van mij zomer 2014/2015:




    Na de operatie zijn alle littekens in mijn lichaam ook weg, zitten er geen gaten meer in maar het meest mooie hiervan is gewoon voor mij dat ik eindelijk kan genieten, ik haal kleding wat ik een tijdje terug nooit aan had gewild. Lichaam is ook gewoon goed nu.

    En ik ben af en toe onzeker over mijn ogen maar dat komt omdat ik een speciale oogafwijking/hersenaandoening heb dus daar kan niks aan gedaan worden.

    @ Eddard Lange benen zijn sowieso fab!
    @ Hierboven: Op zoveel gewichts verlies kun je trots zijn! Zoiets vind ik echt heel erg knap, en je ziet er trouwens harstikke goed uit [:

    Ik heb sindskort een litteken op mijn kin, wat ik absoluut niet tof vind. Iedereen zegt dat ze het niet kunnen zien, maar ik zie het zelf natuurlijk wel. Verder vind ik dat ik vrij brede heupen heb en ook daar ben ik niet zo tevreden mee. Waar ik wél tevreden mee ben is mijn lach, omdat hij vrij persoonlijk en typisch is.



    Op deze foto heb ik mijn litteken trouwens nog niet.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2015 - 20:24 ]


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Chandler schreef:
    @ Eddard Lange benen zijn sowieso fab!
    @ Hierboven: Op zoveel gewichts verlies kun je trots zijn! Zoiets vind ik echt heel erg knap, en je ziet er trouwens harstikke goed uit [:

    Ik heb sindskort een litteken op mijn kin, wat ik absoluut niet tof vind. Iedereen zegt dat ze het niet kunnen zien, maar ik zie het zelf natuurlijk wel. Verder vind ik dat ik vrij brede heupen heb en ook daar ben ik niet zo tevreden mee. Waar ik wél tevreden mee ben is mijn lach, omdat hij vrij persoonlijk en typisch is.



    Op deze foto heb ik mijn litteken trouwens nog niet.


    Dankje, ik had alleen last van een parasiet en verloor daardoor zoveel want ik kreeg niks binnen.

    Gunnulfsen schreef:
    Mijn grootste onzekerheden zijn mijn gezicht (ik vind mezelf niet mooi/aantrekkelijk zonder een laag make-up, en zelfs dan baal ik vaak) en het feit dat ik weinig tot geen rondingen heb voor iemand van mijn leeftijd. Wat ik wél mooi vind is dat mijn rug bezaaid is met moedervlekken en dat ik een aanstekelijke lach heb.

    Mijn foto



    Zoo lekker gedurfd jou haarkleur! Echt jealous! Ik heb echt de guts niet om dat te doen, al zou ik het wel een keer willen doen haha
    Mijn compliment aan jou: Je hebt echt guts! Respect voor dat super haar!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Dwyer schreef:
    (...)

    Dankje, ik had alleen last van een parasiet en verloor daardoor zoveel want ik kreeg niks binnen.


    Oeps, ik lees nu inderdaad dat je ziek bent geweest. Ik plaatste iets te snel een reactie, mijn excuses. Heel leuk jurkje op de tweede foto trouwens!


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik ben onzeker over mijn gewicht en dikte, ik ben totaal niet dun of heb mooie dunne lichaamsdelen, maar als je dan ook nog opmerkingen over dat je dik bent hoort, word het nog erger.
    Waar ik ontzettend trots op ben zijn mijn ogen, ze hebben blauw, groen en grijs als hoofdkleur als je erg goed kijkt en als je nog beter kijkt zul je bruine sprinkels zien, like hagelslag of zo.

    Niet de beste foto, maar ik kon geen betere vinden.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Cicatrix schreef:
    Ik ben onzeker over mijn gewicht en dikte, ik ben totaal niet dun of heb mooie dunne lichaamsdelen, maar als je dan ook nog opmerkingen over dat je dik bent hoort, word het nog erger.
    Waar ik ontzettend trots op ben zijn mijn ogen, ze hebben blauw, groen en grijs als hoofdkleur als je erg goed kijkt en als je nog beter kijkt zul je bruine sprinkels zien, like hagelslag of zo.

    Niet de beste foto, maar ik kon geen betere vinden.




    Je ogen zijn zo mooi.



    Ik ben onzeker over mijn glimlach, want mijn voortanden zijn wat groot. Verder is mijn huid vaak best rood. Daar ben ik ook onzeker over.

    Hierop lach ik, maar ja, ik ben er niet blij mee.


    26 - 02 - '16

    Perdition schreef:



    Ik ben onzeker over mijn glimlach, want mijn voortanden zijn wat groot. Verder is mijn huid vaak best rood. Daar ben ik ook onzeker over.

    Hierop lach ik, maar ja, ik ben er niet blij mee.



    Ik vind je lach wel leuk juist zo! Geen idee, het heeft iets. Maar ik heb zelf ook grote voortanden, dus welkom bij de club!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Eén onzekerheid maar? Dat gaat niet lukken. Mijn neus is te groot, ik haat mijn glimlach en mijn huid is alleen toonbaar met een laag foundation. Niemand lijkt me ooit positief op te merken. Maar ik zal het kort houden, dit is wel een heel negatief verhaal. Mijn lichaam is wel oké.

    Hier een foto:




    @Erieka: Ik vind die eerste foto zo mooi! Je ogen zijn echt heel mooi en ik ben jaloers op je haar.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    Eén onzekerheid maar? Dat gaat niet lukken. Mijn neus is te groot, ik haat mijn glimlach en mijn huid is alleen toonbaar met een laag foundation. Niemand lijkt me ooit positief op te merken. Maar ik zal het kort houden, dit is wel een heel negatief verhaal. Mijn lichaam is wel oké.

    Hier een foto:




    Ik snap wat je bedoeld, en daarom dit topic, om niet na te denken over al je onzekerheden, want iedereen heeft er meer dan 1. Maar het feit dat je weet wat je grootste onzekerheid is, maakt dat als je je daar overheen zet of een compliment over krijgt of hier juist zekerder van word, dat je hele mening over jezelf veranderd.
    En je draagt een bril zie ik? Ik zelf ook, en ik vind mijn neus ook echt te groot. Ik zal je vertellen dat dat compleet aan de bril ligt! Ik weet niet joe het komt, maar door het dragen van een bril, lijkt iemands neus groter dan het in werkelijkheid is. Je zou kunnen overwegen lenzen te nemen? Dat schenkt ook weer meer aandacht aan je ogen! En je hebt echt een mooie oogkleur! echt waar!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Perdition schreef:



    Ik ben onzeker over mijn glimlach, want mijn voortanden zijn wat groot. Verder is mijn huid vaak best rood. Daar ben ik ook onzeker over.

    Hierop lach ik, maar ja, ik ben er niet blij mee.



    Ik vind jou echt prachtig. En glimlachen past echt bij jou.

    Dwyer schreef:
    (...)


    Je ogen zijn zo mooi.


    Aawh, you made my day!
    Thanks x

    [ bericht aangepast op 28 sep 2015 - 20:49 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded