Jorah schreef:
(...)
Ik stel soms ook wel eens een vraag aan mensen (bijvoorbeeld net in het Bekend/Onbekend-topic), dat kan toch voor een keer? Ik bedoel, zolang het doel van het topic nog in stand blijft - in mijn laatste geval dus dat je blijft posten met of je diegene kent of niet kent en daaronder antwoord geeft - dan moet het kunnen denk ik dan. Bovendien.... het is een forum :') En zeker in het LJH-topic, soms helpt het als mensen iets bemoedigend zeggen of is het leuk om positieve reacties te krijgen toch?
Ik wil je niet afkraken hoor, daar niet van Maar ik voelde me wel aangesproken, daarom wilde ik even reageren haha
Ik voel mezelf ook zeker niet afgekraakt.
Natuurlijk is het een forum maar het is mij inderdaad opgevallen dat jij, en nog een stel andere heel snel een gesprek starten in een topic. Dat is niet heel erg maar soms is het vervelend als mensen opeens een gesprek beginnen in een topic waarvoor het totaal niet gemaakt is. Je kan sommige vragen ook gewoon stellen in gb. Daarvoor is die er.
En ja, het is een forum, en ja je mag er gesprekken voeren maar de laatste tijd valt het mij steeds vaker op dat dit gebeurt.
Als hier nog iets verder over te zeggen is hoor ik het graag. Maar dit is wat ik te zeggen heb en als je er op wilt inhaken, graag, maar dan liever via Gb of Pb want nu gaan we allemaal een soort van Offtopic haha. :')
[ bericht aangepast op 25 sep 2015 - 11:56 ]
"Ignite, my love. Ignite."