• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Perdition schreef:
    (...)

    Ik wist ook niet dat - dat bestond, maar dat kan komen omdat ik halverwege havo 4 ben gekapt met het middelbaar en naar mbo ben gegaan.


    Ah, dat kan kloppen, ik zit in 5 havo (: Ik vind biologie niet moeilijk of zoiets maar wth leraar, je laat toch niet een leerling het moeilijkste van het examenjaar uitleggen? :')

    En net nu word ik ziek. Fuck my life.
    Kom op Meg, je kan het, nog even doorwerken &&. dan vanavond lekker naar de bios en een leuk weekend hebben.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Jorah schreef:
    (...)

    Ik stel soms ook wel eens een vraag aan mensen (bijvoorbeeld net in het Bekend/Onbekend-topic), dat kan toch voor een keer? Ik bedoel, zolang het doel van het topic nog in stand blijft - in mijn laatste geval dus dat je blijft posten met of je diegene kent of niet kent en daaronder antwoord geeft - dan moet het kunnen denk ik dan. Bovendien.... het is een forum :') En zeker in het LJH-topic, soms helpt het als mensen iets bemoedigend zeggen of is het leuk om positieve reacties te krijgen toch?
    Ik wil je niet afkraken hoor, daar niet van :3 Maar ik voelde me wel aangesproken, daarom wilde ik even reageren haha


    Ik voel mezelf ook zeker niet afgekraakt.
    Natuurlijk is het een forum maar het is mij inderdaad opgevallen dat jij, en nog een stel andere heel snel een gesprek starten in een topic. Dat is niet heel erg maar soms is het vervelend als mensen opeens een gesprek beginnen in een topic waarvoor het totaal niet gemaakt is. Je kan sommige vragen ook gewoon stellen in gb. Daarvoor is die er.
    En ja, het is een forum, en ja je mag er gesprekken voeren maar de laatste tijd valt het mij steeds vaker op dat dit gebeurt.
    Als hier nog iets verder over te zeggen is hoor ik het graag. Maar dit is wat ik te zeggen heb en als je er op wilt inhaken, graag, maar dan liever via Gb of Pb want nu gaan we allemaal een soort van Offtopic haha. :')

    [ bericht aangepast op 25 sep 2015 - 11:56 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ongelooflijk dat Salem Saberhagen uit Sabrina the Teenage Witch zoveel quotes heeft die gewoon kloppen.


    26 - 02 - '16

    Maar eens even de eerste twee afleveringen van seizoen 1 van Penoza gedownload. Binnenkort even kijken, haha.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hoezo heb ik nu opeens wel een goed idee voor een cadeau maar te weinig tijd om het nog in elkaar te zetten?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Er zit een bromvlieg in de kamer en ik word er helemaal gek van.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Porunn schreef:
    Er zit een bromvlieg in de kamer en ik word er helemaal gek van.


    Moet je terug brommen, ziet 'ie vanzelf hoe vervelend het is.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Goed, goed. Dit wordt dé dag. Vandaag moet het lukken. Nog maar zes. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Abstergo schreef:
    (...)

    Moet je terug brommen, ziet 'ie vanzelf hoe vervelend het is.

    Haha, I lol'd :x


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Als ik nu geen 8 heb voor m&o, dan weet ik het ook niet meer.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Herakles schreef:
    (...)
    Haha, I lol'd :x


    Haha, mooi :'p


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ze hebben het bij mij op werk ook nooit goed geregeld met de planning.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Waar komt die misselijkheid toch vandaan? :/


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Wastelander schreef:
    Waar komt die misselijkheid toch vandaan? :/

    Same, sinds vannacht ineens :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.