• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

26 - 02 - '16

Duivelsgebroed schreef:
    Ik begrijp jullie idee hoor. Dat is het niet. Maar om de dag wordt er tegenwoordig iets over gezegd, solliciteer dan naar een moderator rol. Of maak een dergelijk topic aan met bepaalde regels. Zoals het nu gezegd wordt is het namelijk een heel erg grijs gebied. Wie bepaalt wat nuttig is? Volgens mij is het sowieso een minderheidsmening.

Het was dus niet tegenover Gayle dat ik het zei trouwens

Er is momenteel een moderator verkiezing bezig dus veel kans dat het ze dat ook doen, hé. (cat)
    En zo grijs is het gebied niet, bedenk je gewoon: is dit een toevoeging aan het doel van dit topic, of niet. Zo niet, doe het gewoon niet. Bij twijfel, doe het gewoon ook niet. Daarvoor heb je echt geen extra regels nodig om het nog duidelijker te maken.

Your make-up is terrible

Needles schreef:
    (...)

Er is momenteel een moderator verkiezing bezig dus veel kans dat het ze dat ook doen, hé. (cat)
    En zo grijs is het gebied niet, bedenk je gewoon: is dit een toevoeging aan het doel van dit topic, of niet. Zo niet, doe het gewoon niet. Bij twijfel, doe het gewoon ook niet. Daarvoor heb je echt geen extra regels nodig om het nog duidelijker te maken.

Sorry maar deze hele reactie is wederom grijs gebied, ondanks dat ik begrijp wat je wilt zeggen

Sarah = ongewoon sexy

Duivelsgebroed schreef:
    (...)

Sorry maar deze hele reactie is wederom grijs gebied, ondanks dat ik begrijp wat je wilt zeggen

Volgens mij ligt dat meer aan jezelf.

Your make-up is terrible

Rode ogen / wild haar / mascararesten / ernstig slaaptekort / trillende handen / duizelig

Poëtische ellendigheid ben ik vandaag

Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

Needles schreef:
    (...)

Volgens mij ligt dat meer aan jezelf.

Wauw.
    Je kunt veel van me zeggen, maar ik bekijk het objectief. Of iets nuttig is voor mensen om te vertellen lijkt me niet iets dat door een paar mensen gekozen kan worden. Dit topic staat voor je hart luchten, op wat voor manier dan ook. Of mag het alleen ernstig zijn?

Sarah = ongewoon sexy

26 - 02 - '16

Perdition schreef:

"A good book is always good, no matter how many times you've read it."

Duivelsgebroed schreef:
    (...)

Wauw.
    Je kunt veel van me zeggen, maar ik bekijk het objectief. Of iets nuttig is voor mensen om te vertellen lijkt me niet iets dat door een paar mensen gekozen kan worden. Dit topic staat voor je hart luchten, op wat voor manier dan ook. Of mag het alleen ernstig zijn?

Nah, ik denk dat je gewoon een manier zoekt waarop je het oneens met onze mening kan blijven.
    Je kan zeggen wat je wilt, maar zeggen wat je vanavond gaat eten als reactie op wat iemand anders eet, is niet je hart luchten. Dan kan je wel zeggen: maar misschien moest ik het gewoon echt even kwijt, maar je weet net zo goed als ik dat het niet waar is. Ik neem dit gewoon even als voorbeeld van iets wat hier gezegd wordt.

Your make-up is terrible

Needles schreef:
    (...)

Nah, ik denk dat je gewoon een manier zoekt waarop je het oneens met onze mening kan blijven.
    Je kan zeggen wat je wilt, maar zeggen wat je vanavond gaat eten als reactie op wat iemand anders eet, is niet je hart luchten. Dan kan je wel zeggen: maar misschien moest ik het gewoon echt even kwijt, maar je weet net zo goed als ik dat het niet waar is. Ik neem dit gewoon even als voorbeeld van iets wat hier gezegd wordt.

Ik wil hier even 1 dingetje op zeggen:

Wat is het doel van een offtopic topic? Hier duidelijk je hart luchten, okay. Alleen is er een groot verschil in hoe dingen opgevat worden. Jij vindt misschien dat wat je vanavond gaat eten niet je hart luchten is, maar misschien vind "Japie" (om het maar even een naam te geven) dit wel. Is er een goed of slecht in hoe iets opgevat wordt?

Needles schreef:
    (...)

Dat is een drogreden om een andere visie op dit topic te ontkrachten.

Praten over eten vind ik ook niet nuttig. Maar als ik zelf niet deel neem in een gesprek dan scroll ik gewoon verder. Omdat het de essentie van dit topic is, zeggen wat je maar wil.

Sarah = ongewoon sexy

Backbiter schreef:
    (...)

Ik wil hier even 1 dingetje op zeggen:

Wat is het doel van een offtopic topic? Hier duidelijk je hart luchten, okay. Alleen is er een groot verschil in hoe dingen opgevat worden. Jij vindt misschien dat wat je vanavond gaat eten niet je hart luchten is, maar misschien vind "Japie" (om het maar even een naam te geven) dit wel. Is er een goed of slecht in hoe iets opgevat wordt?

Het wordt verkeerd opgevat denk ik. Iemand die zegt wat hij/zij vanavond gaat eten en hier blij om is, of juist niet, is inderdaad je hart luchten. Maar de volgende die erop reageert met wat hij/zij vanavond gaat eten zonder mening, is niet je hart luchten. Of een discussie voeren of het wel of niet lekker is, is niet echt je hart luchten. Het gaat mij om de reacties/gesprekken die eruit voort komen en niet de eerste berichten zelf.
    Als een moderator er af en toe tussenkomt om te zeggen dat we ontopic moeten blijven in dit topic, lijkt me dat we hier ontopic moeten blijven.

@Thomas, dit topic heet niet 'zeggen wat je maar wilt'.

Anyway, nu ga ik zelf vreselijk offtopic, wat ben ik lekker hypocriet.

[ bericht aangepast op 25 sep 2015 - 11:11 ]

Your make-up is terrible

Needles schreef:
    (...)

Het wordt verkeerd opgevat denk ik. Iemand die zegt wat hij/zij vanavond gaat eten en hier blij om is, of juist niet, is inderdaad je hart luchten. Maar de volgende die erop reageert met wat hij/zij vanavond gaat eten zonder mening, is niet je hart luchten. Of een discussie voeren of het wel of niet lekker is, is niet echt je hart luchten. Het gaat mij om de reacties/gesprekken die eruit voort komen en niet de eerste berichten zelf.
    Als een moderator er af en toe tussenkomt om te zeggen dat we ontopic moeten blijven in dit topic, lijkt me dat we hier ontopic moeten blijven.

Anyway, nu ga ik zelf vreselijk offtopic, wat ben ik lekker hypocriet.

Nouja, als iemand erop reageert met "oh ik ga dit eten" kan ik me er nog wel wat bij indenken. Het gaat mij niet zozeer om de reacties zelf. Ik ben toch wel redelijk van mening dat je hier (bijna) alles moet kunnen zeggen wat je wilt, zonder teveel regels van wat wel en niet mag. Het zijn inderdaad echt de complete gesprekken die er komen, waar met geen naalt tussen te komen is, die wel vrij storend zijn. Zelf ben ik namelijk een groot fan van iemand een hart onder de riem willen steken e.d. Maar dat is, zoals je terecht opmerkte, iets anders.

Ik vind het wel een interessante discussie, haha. But you're right, beetje off

Wtf, ik loop achter met al mijn werk en dan vraagt mijn bio docent om even de koolstofkringloop uit te leggen aan mensen die dat nog nooit hebben gehad? Dude, ik heb net drie dagen geleden ontdekt dat het überhaupt bestaat en dan moet ik het moeilijkste onderdeel van dit jaar aan een ander gaan uitleggen? Om maar niet te spreken over de tijd die dat kost (cat)

Ik vind een beetje interactie juist wel leuk. Soms zijn er zoveel niet al te vrolijke berichtjes achter elkaar dat iets luchtigs mij ook wel goed doet. En dunno, als je het liever niet wilt lezen kun je toch gewoon doorscrollen?

Every villain is a hero in his own mind.

Jorah schreef:
    Wtf, ik loop achter met al mijn werk en dan vraagt mijn bio docent om even de koolstofkringloop uit te leggen aan mensen die dat nog nooit hebben gehad? Dude, ik heb net drie dagen geleden ontdekt dat het überhaupt bestaat en dan moet ik het moeilijkste onderdeel van dit jaar aan een ander gaan uitleggen? Om maar niet te spreken over de tijd die dat kost (cat)

Ik wist ook niet dat - dat bestond, maar dat kan komen omdat ik halverwege havo 4 ben gekapt met het middelbaar en naar mbo ben gegaan.

26 - 02 - '16