Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af.
Ik moest best hard lachen om dat verhaal van die jongen uit mijn klas, die stoned was en drie uur lang in zijn onderbroek op school, op het toilet op de grond heeft gezeten en dat docenten hem er uit moesten slepen ;'D
Niet dat ik het goedkeur of zo, maar het klinkt zo hilarisch :W
Abstergo schreef:
Ik moest best hard lachen om dat verhaal van die jongen uit mijn klas, die stoned was en drie uur lang in zijn onderbroek op school, op het toilet op de grond heeft gezeten en dat docenten hem er uit moesten slepen ;'D
Niet dat ik het goedkeur of zo, maar het klinkt zo hilarisch :W
Lololol.
Ik zie t beeld al voor me dat iemand uit de wc, over de grond word gesleept, terwijl diegene in z'n onderbroek zit :'D
Herakles schreef:
(...) Lololol.
Ik zie t beeld al voor me dat iemand uit de wc, over de grond word gesleept, terwijl diegene in z'n onderbroek zit :'D
Ik wil echt weer meer bezig gaan met fotografie, maar ik wil meer experimenteren en zou niet weten hoe. De standaard portret- en landschapsfoto's beginnen me toch een beetje te vervelen.
Ik wil niet met jullie allemaal samen gaan wonen... Ik wil mijn eigen huis, waarbij niet iedereen langs komt en me loopt te storen. Ja, ik vind jullie allemaal aardig, maar ik heb daar echt geen zin in.
I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.
Dauth schreef:
Ik wil niet met jullie allemaal samen gaan wonen... Ik wil mijn eigen huis, waarbij niet iedereen langs komt en me loopt te storen. Ja, ik vind jullie allemaal aardig, maar ik heb daar echt geen zin in.
Haha, als mijn zusje een huis voor me koopt, ga ik lekker in wonen.