• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Waarom naait alles en iedereen me altijd (cat)


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik wil deze pasfoto helemaal niet

    Mijn broek zit zo los. (hoera)


    Your make-up is terrible

    Lieve, lieve stiefmama. Ik snap dat je graag praat, maar dit is een quizshow en quizshows zijn een stuk minder interessant als je door de vragen heen praat. Alsjeblieft, alsjeblieft, bewaar de praat tot de reclamebreak. D:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Maandag over een week (5 oktober) is het zover!
    Deze boef komt in dit huis!


    [ bericht aangepast op 25 sep 2015 - 21:07 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Halloo, ben je vergeten dat ik er ook nog ben ofzo? Of is dit expres?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Vriendin gek maken met overal Matthew McConaughey style "Alright Alright Alright" op te zeggen werpt zijn vruchten af, als in een klap op mijn kop. Het begint een automatisme te worden damnit, kan ik niets aan doen


    Sarah = ongewoon sexy

    Ja godver, godver, godver! Hoe kom ik ooit aan dat geld! Verdomme!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom heb ik het ineens zo koud?!


    26 - 02 - '16

    Oh my god, FACTS is like tomorrow. Oh my god, oh my god, oh my god. My body is só ready.


    kindness is never a burden.

    Waarom moet overal dat stomme geloof weer bij betrokken worden? NEE. Je bent geen extra goede christen als je een vluchteling in huis neemt. Dat heeft niets met dat hele geloof te maken. Schijnheilige idioten.


    26 - 02 - '16

    Perdition schreef:
    Waarom heb ik het ineens zo koud?!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh wauw, super slim ja. Moest mijn nieuwe psycholoog vandaag bellen voor een afspraak. Nou, maandagmiddag dan maar. . .


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mag ik niet gewoon teleurgesteld zijn? Houd je bek en stop met preken.

    Ik keek er echt naar uit om daar een reactie op te krijgen :c


    But I still have this faith in the truth of my dreams.