• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    ik ben een zelfstandige jongedame
    het maakt niet uit dat ik de pot met salsadip niet open krijg
    of überhaupt nooit verpakking open krijg
    ik heb andere kwaliteiten
    misschien is het een teken van het universum dat ik moet stoppen met nacho's
    ik kan nooit op mezelf wonen ik zou echt doodgaan aan voedseltekort


    *foetushouding*

    [ bericht aangepast op 25 sep 2015 - 16:02 ]


    i put the fun in funeral

    Oh mijn God? Het heeft zo'n twintig uur gekost, maar ik heb zowaar tien volledige dictees om in te leveren. Nu weer ontdekken wat het concept vrije tijd inhoudt.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Misfire schreef:
    ik ben een zelfstandige jongedame
    het maakt niet uit dat ik de pot met salsadip niet open krijg
    of überhaupt nooit verpakking open krijg
    ik heb andere kwaliteiten
    misschien is het een teken van het universum dat ik moet stoppen met nacho's
    ik kan nooit op mezelf wonen ik zou echt doodgaan aan voedseltekort


    *foetushouding*


    Oh zo herkenbaar. Gewoon dikke matties met je buurman worden. :Y)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Misfire schreef:
    ik ben een zelfstandige jongedame
    het maakt niet uit dat ik de pot met salsadip niet open krijg
    of überhaupt nooit verpakking open krijg
    ik heb andere kwaliteiten
    misschien is het een teken van het universum dat ik moet stoppen met nacho's
    ik kan nooit op mezelf wonen ik zou echt doodgaan aan voedseltekort


    *foetushouding*

    pizza + oven = win


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Eddard schreef:
    (...)
    pizza + oven = win


    Pizza = doos + plastic verpakking
    Nopeee, afgekeurd :')

    15% van de vrouwen zoenen met hun beste vriendin.

    Waardevol nieuws voor mannen


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik ben toch behoorlijk wat gewend op buikpijngebied maar dit slaat echt alles.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jorah schreef:
    (...)

    Pizza = doos + plastic verpakking
    Nopeee, afgekeurd :')


    Daar is de schaar voor uitgevonden. :Y)
    Het achterkant van bestek werkt overigens perfect als je een pot moet openen. ^^


    OTOFT: the fack is dit? Stekende pijn in mijn rechterhand? Dat mijn linkerschouder na drie kwartier accordeon spelen het voor gezien houdt wist ik wel. Maar laat mijn hand mij niet nu ook gaan tegenwerken. D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Daar is de schaar voor uitgevonden. :Y)
    Het achterkant van bestek werkt overigens perfect als je een pot moet openen. ^^


    OTOFT: the fack is dit? Stekende pijn in mijn rechterhand? Dat mijn linkerschouder na drie kwartier accordeon spelen het voor gezien houdt wist ik wel. Maar laat mijn hand mij niet nu ook gaan tegenwerken. D:


    Bij mij gaan er nu enorm veel alarmbellen rinkelen. Ik heb namelijk al sinds januari enorme stekende pijn in mijn beide handen (alsof je je handen in gloeiend heet water stopt, maar dan minder erg en aan de binnenkant van mijn hand) en dat is nooit weggegaan. Op dit moment zijn we op zoek naar wat het is. Ik wens niemand zoiets toe, want het belemmerd heel erg. Als het vaker gebeurd, ga er mee naar de huisarts! Wees er bij voordat het niet meer weg gaat.
    Misschien een beetje overreacting, maar geloof me, zoiets wil je echt niet hebben.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2015 - 16:49 ]

    Jorah schreef:
    (...)

    Bij mij gaan er nu enorm veel alarmbellen rinkelen. Ik heb namelijk al sinds januari enorme stekende pijn in mijn beide handen (alsof je je handen in gloeiend heet water stopt, maar dan minder erg en aan de binnenkant van mijn hand) en dat is nooit weggegaan. Op dit moment zijn we op zoek naar wat het is. Ik wens niemand zoiets toe, want het belemmerd heel erg. Als het vaker gebeurd, ga er mee naar de huisarts! Wees er bij voordat het niet meer weg gaat.
    Misschien een beetje overreacting, maar geloof me, zoiets wil je echt niet hebben.


    Klinkt als een geblokkeerde zenuw


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Klinkt als een geblokkeerde zenuw


    Nope. En ook RSI en ontstoken pezen zijn afgevallen. Dat zijn de drie diagnoses die ik de afgelopen 9 maanden heb gehad :3

    @ Jorah hiee boven me (mobiel doet onwijs kut dus geen gequote xd)

    Tis pas de eerste keer en t gebeurde net tijdens de accordeonstudie. Maar ik geef mn hand inmiddels al rust en de pijn trekt langzamerhand (-haha, hand xd flauw) al wel weer weg. Waarschijnlijk had ik een verkeerde houding, of overbelast ofseu. Heb vanmorgen al drie uur gespeeld namelijk.
    Maar mocht t erger/vaker worden ga ik inderdaad eens op bezoek bij de huisarts. (:

    Hopelijk wordt bij jou wel snel ondervondsn hoe je dr vanaf komen kunt!

    [ bericht aangepast op 25 sep 2015 - 17:00 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    I'm so hungry. T_T

    [ bericht aangepast op 25 sep 2015 - 17:06 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    I'm so hungry. T_T


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Ik vraag me soms oprecht af waarom mijn moeder in godsnaam met mijn vader getrouwd is.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered