• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    het is zO koud wtf ik tril helemaal

    Ik mis mijn ouders.

    Ik koester deze pauzes echt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Tunes schreef:
    Ik mis mijn ouders.

    -hug-


    Pretty is just a pretty word.

    Blaeu schreef:
    Het punt is dat ik nul motivatie heb voor school en het zowel mentaal als fysiek gewoon pijn doet om uit bed te komen. Mag ik schreeuwen?

    dit dit dit dit


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik haat groepsopdrachten.

    -

    "Dit is jouw deel van de opdracht. Jij moet dit doen." *doet opdracht niet* "Hé, mensen, jullie lijken erg druk met dit deel van de opdracht dat niet voor jullie bedoeld was maar jullie opeens wel doen omdat de deadline eraan komt. Zal ik een handje helpen? : D"

    ???//??

    [ bericht aangepast op 21 sep 2015 - 10:07 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik voel me helemaal niet lekker en dan moet ik straks naar school. ;C


    Caution first, always.

    Blurryface schreef:
    Ik voel me helemaal niet lekker en dan moet ik straks naar school. ;C


    Hugggg

    Looney schreef:
    (...)
    -hug-


    awwww big hugs

    Ik begin toch zenuwachtig te worden voor dat examen, terwijl Engels Gesprekken heel erg meevalt. Ik weet straks pas waar ik over mag praten en binnen tien minuten sta ik weer buiten. JUST DO IT, KIM!
    Als ik weer thuiskom ga ik wel een film kijken om mezelf te belonen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    De moeder van een van mijn collega's is vermoord in Colombia voor 60 euro, heftige shit

    http://www.nu.nl/buitenland/4129798/nederlandse-vrouw-vermoord-in-colombia.html


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    De moeder van een van mijn collega's is vermoord in Colombia voor 60 euro, heftige shit

    http://www.nu.nl/buitenland/4129798/nederlandse-vrouw-vermoord-in-colombia.html


    Wat erg!

    volgens mijn moeder blijkt die vrouw in een dorp te hebben gewoont wat niet erg ver van mijn dorp aflicht.


    Twijfel geval, zal ik wel of niet mee doen met halloween en als half teddy bear gaan?


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Ik weet al drie maanden dat ik voor morgen huiswerk moet af hebben en ik moet nog steeds beginnen. :x

    [ bericht aangepast op 21 sep 2015 - 11:40 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Als je in de achtertuin gaat zitten roken, doe dan ook de fucking deur dicht. (cat)


    Caution first, always.


    26 - 02 - '16