• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Hmm, mijn vriend wilt nooit meer met me midgetgolven.... Maarja, wat wil je als je hem per ongeluk een wond in zijn hoofd slaat.....


    Stenenlikker

    I miss you.


    Ik wil een tuin vol egels

    Wiarda schreef:
    (...)

    Oké, de passie achter dit bericht vind ik toch wel erg mooi. :'D


    Gheghe ik kan er uren over door gaan. :Y)


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Kan ik ook een avond niet eten en ook niet misselijk worden omdat ik na 8 uur geen eten heb gehad? Bedankt lichaam..

    Serieus, ágain? Begint wel een beetje je move te worden. Great way om geen zin meer in te hebben. Zo wil ik echt niet meer.

    Ik krijg alleen maar hierdoor het idee dat je dit expres doet, komt zo vaak voor.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ok, dat was totaal geen productief gesprek. Dit heeft er enkel maar voor gezorgd dat ik opnieuw begon te huilen omdat je helemaal niet meer met me communiceert. Ik weet nog steeds niks. Wat een bullshit allemaal.


    Take me to wonderland

    Eeeeen toen besloot ik om toch met de fiets te gaan in plaats van de trein en was na de film mijn fiets weg. Omdat ik hem NIET OP SLOT HAD GEZET. IN GRONINGEN. Fiets weg, sleutels weg, fietstassen, sleutelhangers en fietsslot dat een cadeau was weg.
    Ik herhaal: goed fucking bezig, Inge. De maandag was nog niet eens vijf minuten bezig, Jezus.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nope. Nope nope nope. We gaan niet huilen om een fiets.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Keep proving that you are there for me.. Not.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het moment wanneer je een oude verhaal weer gaat lezen en weer helemaal verliefd word <3


    -

    Er zijn mensen die voor de lol om dit uur opstaan, daar ben ik er niet een van. . .


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het. Is. Koud.

    Het punt is dat ik nul motivatie heb voor school en het zowel mentaal als fysiek gewoon pijn doet om uit bed te komen. Mag ik schreeuwen?

    Oke. Geheel makeuploos is dan niet gelukt, maar ik vind het al een vooruitgang dat ik geen oogpotlood op heb gedaan.


    26 - 02 - '16

    Ik word agressief van de mensen in deze bus.


    "Ignite, my love. Ignite."