• Hoi allemaal! Ik ben op zoek naar een awesome cover voor mijn nieuwe (Disney)-verhaal. Onder de spoilerknop vind je de (voorlopige) beginpost. Is er iemand die misschien iets in elkaar weet te flansen? Ik heb eigenlijk geen eisen, dus laat je fantasie en creativiteit de vrije loop! Titel hoeft er niet op, want die ligt nog niet vast (: Bij voorbaat enorm bedankt!

    “ …en ze leefden nog lang en gelukkig. Tot…”

    ...er nieuwe slechteriken komen. En er nieuwe romances ontstaan. En het Disneyverhaal dus eigenlijk nét wat anders verloopt dan iedereen verwacht. Want zeg nou zelf, 'lang en gelukkig' bestaat niet. Dat wil men iedereen graag laten geloven, maar het echte leven werkt zo niet. Het wordt tijd om te onthullen wat er werkelijk gebeurde na alle sprookjes. Het wordt tijd dat men de waarheid leert kennen.

    Dit verhaal begint als een jong meisje een wonderlijke lamp tegenkomt. Een lamp met een machtige geest, die drie wensen voor het meisje moet vervullen. Deze wensen zullen gevolgen hebben voor de gehele Disney-wereld.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    ik zou je graag helpen :)


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Hier, ik heb wat geprobeerd (:
    Hopelijk vind je het wat!


    "Hi, we're Liam, Louis, Niall and Harry. Because without Zayn, we're not One Direction.." - Liam Payne

    Cliffaconda schreef:
    Hier, ik heb wat geprobeerd (:
    Hopelijk vind je het wat!



    Aah die is zeker leuk! Echt wel magisch (:


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Dankje ^^


    "Hi, we're Liam, Louis, Niall and Harry. Because without Zayn, we're not One Direction.." - Liam Payne

    Hii, ik wil best iets maken. Zijn er misschien bepaalde dingen die je graag op je cover wil hebben?
    En wil je een verticale of een horizontale cover?


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Secrett schreef:
    Hii, ik wil best iets maken. Zijn er misschien bepaalde dingen die je graag op je cover wil hebben?
    En wil je een verticale of een horizontale cover?


    Aah dankje! Nee, ik heb niet echt eisen. Gewoon dat het een beetje magisch is, beetje Disney-achtig en tegelijk ietsje duisterder. En de vorm maakt me ook niet uit!


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Voilá?

    Hier is een betere kwaliteit.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    Voilá?

    Hier is een betere kwaliteit.


    Oooh die is ook wel vet! Heel magisch :D


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ik wil ook wel iets maken ^^


    obsessive rage

    Inktzwart schreef:
    Ik wil ook wel iets maken ^^


    Thanks :3


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ik heb geprobeerd om een bewegende gif in de cover te verwerken. Hopelijk vind je het wat (:


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Secrett schreef:
    Ik heb geprobeerd om een bewegende gif in de cover te verwerken. Hopelijk vind je het wat (:


    Woah deze is echt super vet!

    Secrett schreef:
    Ik heb geprobeerd om een bewegende gif in de cover te verwerken. Hopelijk vind je het wat (:



    Oké wauw.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain



    Uhhh... Niet tevreden XD


    obsessive rage

    Inktzwart schreef:



    Uhhh... Niet tevreden XD


    Ik vind 'm wat simpel, maar wel mooi, hoor (:


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain