• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Backbiter schreef:
    (...)

    Dat meh.. Maar ik snap dat er niets aan te doen is. Still tho, het blijft jammer.


    26 - 02 - '16

    Ik ga gewoon een tijdje geen gesprekken met mensen beginnen, en eens kijken wie mij belangrijk genoeg vinden om zelf een gesprek met me te starten. (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ugh. Ik trek dit allemaal niet. Ik heb geen enkele dag vrij in de week en dan moet ik ook maar op de zondag vrijwilligerswerk doen, omdat mijn moeder vindt dat te weinig doe, terwijl ze zelf de godganse dag op de bank zit en geen reet uitvoert. Godverdomme, zeg. De koek is een keer op. Ik kan dit niet :'c


    26 - 02 - '16

    Dit is niet grappig.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    hahaha.

    Tomorrow we'll take us away
    Far from home
    No one will ever know our name


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Van elkaar constant zien naar helemaal niet meer spreken. Waarom zei je dan niet gewoon dat je van me af wou? Dan kon ik je tenminste al proberen los te laten.


    Take me to wonderland

    Dysphoria schreef:
    Van elkaar constant zien naar helemaal niet meer spreken. Waarom zei je dan niet gewoon dat je van me af wou? Dan kon ik je tenminste al proberen los te laten.


    Been there. . . zwaar klote.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dysphoria schreef:
    Van elkaar constant zien naar helemaal niet meer spreken. Waarom zei je dan niet gewoon dat je van me af wou? Dan kon ik je tenminste al proberen los te laten.

    Vraag er dan nu naar? Dan kan je het alsnog afsluiten.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Abstergo schreef:
    (...)

    Been there. . . zwaar klote.

    Ik word er gek van.

    Eddard schreef:
    (...)
    Vraag er dan nu naar? Dan kan je het alsnog afsluiten.

    Goh, ik weet niet waarom ik er nu niet naar vraag. Bang dat ik misschien overkom alsof ik meteen bij alles het ergste denk waardoor ik bang ben dat ik hem nog meer afstoot.


    Take me to wonderland

    Het was eigenlijk nog best gezellig bij oma? En geen enkel commentaar over mijn gewicht. Sterker nog, ik kreeg een "wat zie je er goed uit, meid"! Hoera voor dat ene afkledende jurkje. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Mam, als ik je vraag of je trots bent op mij, zou je dan eerlijk antwoorden? Ik denk het niet.

    Misschien moet je de volgende keer niet de dag voor de toets pas je lesstof willen uitprinten. Vooral als de zwarte inkt op is en je ook niet in kleur kan printen. Maar je bent altijd zo lekker handig en vroeg met dat soort dingen. Ik heb ook geen medelijden met je dat je nu niet kan leren.

    Waarom kan ik geen stageplaats vinden? :c
    En heb ik iets gevonden, word ik iedere keer weer afgewezen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Wauw, Inge, goed bezig. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan