• Een nieuwe RPG informatie staat in deze link! Lees deze eerst goed door, zodat je weet waar het verhaal over gaat.

    In dit filmpje zie je duidelijker hoe het er op school aan toe gaat:



    Wil je graag naar deze school? vul dan het onderstaande in:
    Volledige naam:
    Afkomst land:
    Bloed: [halfbloed/volbloed]
    Karakter:
    Foto:


    ~Personages~
    Roslyn Maria Miller
    Cole Halliwel
    Camile Grey


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 16:35 ]

    Morgen vul ik een vol bloed in :) zit nu op mijn mobiel dus kan ik dat niet.


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    hmm klinkt interessant, vanavond of morgen misschien een rol invullen

    Volledige naam: Roslyn Maria Miller
    Afkomst land: Engeland
    Bloed: Volbloed
    Karakter: Roslyn, Rose voor de vrienden, is een zeer vrolijk iemand. Ze is dol op lachen en rondhangen met vrienden. Rose is de beste in het bewaren van geheimen van anderen, maar kropt alles van zichzelf op tot het te veel wordt. Roslyn is niet iemand die snel verliefd wordt, maar eens ze iemand ziet zitten, gaat ze er ten zeerste voor. Omdat Rose dol is op grappen uithalen, komt ze vaak in de problemen maar dat kan haar niet echt wat schelen. Rose is bij iedereen gekend, vooral om haar spontaniteit, vrolijkheid en haar enthousiasme. Toch zijn er ook enkele minpuntjes aan haar. Ze is niet vergevingsgezind en erg wraakzuchtig, als je haar kwetst mag je je voorbereiden op het ergste.
    Foto:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Volledige naam: Cole halliwel
    Afkomst land: Amerika
    Bloed: volbloed
    Karakter: Cole is een heel lui iemand die wel ziet wat hij doet. Hij geeft niet veel om dingen meer en laat dat ook duidelijk zien. Meestal kan hij zich dan ook nog uitpraten in benarde situaties. Maar eigenlijk is dat een masker voor hem. Eigenlijk geeft hij veel om vrienden en wil ze niet kwijt nooit niet! Daarvoor zou hij echt alles doen.
    Foto:


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Volledige naam: Camile Grey
    Afkomst land: Engeland
    Bloed: Volbloed
    Karakter: Verlegen en bang om te falen. Ze is anders dan alle andere Grey's, die bijna allemaal erg brutaal zijn. Als ze eenmaal wat zelfverzekerder is blijkt dat ze 'Wel ziet wat er gebeurd'
    Foto:

    [ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 19:41 ]


    Proud to be part of a fandom

    Bedankt voor het invullen. Ik wacht nog op wat meer mensen, en dan open ik het topic voor het rollenspel :D

    Captivity schreef:
    Bedankt voor het invullen. Ik wacht nog op wat meer mensen, en dan open ik het topic voor het rollenspel :D
    ik wil heel graag meedoen maar ik snap 1 ding niet.
    Hebben vampieren nou ook een gave? En waar zijn die beschermers voor (beschermers van de vampiers) hebben die ook wat leuk?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Is dit van Academicus vampyrus?


    Ex astris, sciencia

    HurtedHeart schreef:
    (...) ik wil heel graag meedoen maar ik snap 1 ding niet.
    Hebben vampieren nou ook een gave? En waar zijn die beschermers voor (beschermers van de vampiers) hebben die ook wat leuk?


    Ja het is natuurlijk een verzonnen verhaal. En ik vind het interessanter om dat erbij te doen. dan alleen maar standaard vampier.

    Maar in de meeste verhalen hebben ze dat niet. Alleen bij die van mij wel haha ^^

    Bronte schreef:
    Is dit van Academicus vampyrus?


    Ik heb geen idee, ik heb de trailer gezien, en toen kwam ik op dit idee.

    Volledige naam: Roanleigh Allen
    Afkomst land: Japan
    Bloed: Halfbloed
    Karakter: Ze vertrouwt niemand, nooit niet, ze is aardig maar kan ik ook heel gemeen uit de hoek komen. Ze is vooral goed in schermen en houdt van alles dat schattig is. Verder is ze dapper en altijd wel in voor een gek nieuw idee.
    Foto:

    Beginnen we nog met die rpg???


    Proud to be part of a fandom

    Volledige naam: Elexia Derona Sarena
    Afkomst land: USA
    Bloed: is een volbloed
    Karakter:ze lijkt heel onschuldig en dat ligt meestal in haar voordell.Maar meestal is ze een bitch en arrogant maar ook heel verstandig en nuchter,ze zou je nooit verraden of over je roddelen.Ook heeft ze zo haar eigen geheimen.
    Foto:


    Dit is de link als de foto het niet doet:http://weheartit.com/entry/19538716/via/aiine

    [ bericht aangepast op 23 dec 2011 - 13:24 ]


    On wednesdays we wear black

    Volledige naam: Shadé Aili Aonani [Sjah-dee Ajielie Ah-oh-nannie]
    Afkomst land: Ierland, haar vader komt uit Afrika.
    Bloed: Volbloed
    Karakter: Shadé is een zeer rustig persoon die zich vaak afzijdig houdt van de groep. Ze houdt van lezen en verdiept zich graag in allerhande culturen. Ze blijft wel steeds vriendelijk als anderen contact zoeken met haar zal ook een ander verdedigen in geval van nood. Ze is slim en tactisch. Shadé heeft de gave van empathie, ze kan de pijn van anderen voelen alsof het haar pijn is en kan deze bij de drager ervan wegnemen.
    Foto:

    [ bericht aangepast op 23 dec 2011 - 14:02 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    als dit nog door gaat wil ik nog wel?? kun je aub melden als dit nog doorgaat??:X

    [ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 15:00 ]