• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Hey mam en pap. Hebben jullie jezelf misschien afgevraagd dat ik misschien zo chagrijnig ben omdat ik.een kut opleiding doe waar ik niet gelukkig ben maar ik doe hem omdat ik hem van jullie moet afmaken.

    Het liefste maak ik mezelf af i.p.v. deze opleiding te doen?


    "Ignite, my love. Ignite."

    That's nasty.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Pfft, heb ik me aangekleed om mee boodschappen te doen, komt mijn moeder thuis met boodschappen omdat ze geen zin had om op mijn vader te wachten.


    Your make-up is terrible

    Waarom zou je steeds vreemd blijven gaan als je je vriend toch niet leuk vind? Verlaat hem gewoon. Je bent hem niet waard.

    Naahw, iedereen heeft veel liever gereageerd dan verwacht. Dit vind ik echt fijn. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Windows 10 is helemaal zo slecht nog niet, zodra je ervoor hebt gezorgd dat je privacy niet meer geschonden wordt natuurlijk.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben er KLAAR mee. Toen jij het contact met oma verbrak, mama, zei ik dat ik dat nooit zou kunnen doen. Dat ik altijd bij je in de buurt zou blijven en dat ik nog wel een tijdje thuis zou wonen. Dat was nog geen half jaar geleden. Maar nu heb ik er genoeg van, ik merk heus wel die blikken die je naar me toe werpt als ik per ongeluk tegen iets aan stoot. Het spijt me, mijn coördinatie is gewoon slecht, ik kan er niks aan doen! Ik hoor je wel geïrriteerd zuchten als ik 'je weer eens in de weg loop'. Ik moet over 10 minuten naar school en ik moet nog alles doen in de badkamer omdat ik jou de ruimte wil geven. Ik kan niet nog langer wachten tot je klaar bent. Dacht je dat het mij niet op zou vallen dat je sinds een jaar ineens nauwelijks meer wilt knuffelen? Je hebt het warm zeg je, of je hebt even ruimte nodig zeg je. Tuurlijk, maar dat geld dus blijkbaar voor het hele jaar?
    Je bent niet meer trots op me, ik weet wel dat je dat aan papa hebt verteld. Misschien niet met dezelfde woorden, maar ik zag aan papa's blik dat wat het ook was dat je zei, het niet positief en gerechtvaardigd was. Papa zei het niet met zo veel woorden - voor jouw privacy - maar hij vertelde wel dat je dingen over me zei. En ik weet verdomme niet eens wat ik heb misdaan! Als ik er wat over zeg, antwoord je schijnheilig dat dit onzin is en dat je helemaal niet zo kijkt. Oké, prima. Maar ik vertik het om nog langer op eieren te lopen. Ik heb zitten janken als hel de afgelopen dagen, maar nu is het genoeg. Ik ga voorlopig bij papa wonen, bekijk het maar. Liefde maakt mij gelukkig. Maar wat als liefde dat niet meer kan? Dan maak ik mezelf gelukkig.


    Ahhhh het voelt zo heerlijk om het eens flink van me af te typen en de wereld in te smijten. Veel gezeik van mij de laatste tijd, maar dit topic is op dit moment mijn grootste uitlaatklep zonder dat ik iemand tot last ben. Wie dit heeft bedacht is een held. Amen :')

    Ugh, Juni is een kutmaand om te verjaren -.- Ik ga mijn twintig jaar lange bestaan vieren om 9u 's ochtends met een examen (': jeej!


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Ok, ik weet niet hoe jij er over denkt, maar ik ben nog niet klaar om je op te geven. Ik wacht tot donderdag op antwoord en zo niet, dan kom ik naar je toe. Je vindt me dan misschien wel een gestoord kind, maar dat kan me op dit moment niets meer schelen.


    Take me to wonderland

    Kan wel janken joh, hij is zoveel meer waard dan het hoopje chaos waar ik uit besta.

    I want you, just not the crazy that comes with you.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Leuk om te zien dit. Wat een grap, hahaha. Wat boei ik nou? Hahaha. Hoe had ik kunnen verwachten dat het wat zou worden? Ja, ik had me dat van tevoren moeten bedenken ipv het toch proberen. Had me de vernedering bespaart

    [ bericht aangepast op 21 sep 2015 - 18:21 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik wil zo graag weer naar DGIS, maar ze komen dit jaar niet naar mijn woonplaats en i.v.m. mijn examens wil ik ook niet naar een andere stad gaan.
    Ik wacht wel weer tot ze bij ons in de schouwburg komen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Hm, eigenlijk wil ik die MiScale toch wel.


    Your make-up is terrible

    p.s. and no one gives a sh*t. Good. Wonder who would notice if I would disappear or something.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2015 - 18:28 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."