Ik ben er zojuist achter gekomen dat ik Quizlet standaard op 120% heb staan op mijn browser omdat 100% veel te klein is. Ik kan dus bijna niks lezen als het op 100% staat? :')
Ben ik de enige die zo blind is of zijn er nog mensen?
Mitchell heeft dat ook, maar ik vind dat veel te groot, haha. Ik had vroeger MSN ook altijd zo groot staan omdat het wel prettig kan zijn, maar ik ben hier gewoon aan gewend.
Furiosa schreef:
Mitchell heeft dat ook, maar ik vind dat veel te groot, haha. Ik had vroeger MSN ook altijd zo groot staan omdat het wel prettig kan zijn, maar ik ben hier gewoon aan gewend.
Haha, het zal een gewoonte zijn denk ik? Of in mijn geval een noodzaak. Ik heb alles groot staan eigenlijk. Mijn Word documenten staat altijd rond de 140-170%, maar op Mac vind ik Word sowieso kleiner, dus dat kan ik nog begrijpen. Als ik dan iets op een Windows open, ontploft het precies in mijn gezicht.
Ik heb hem "standaard" op 100% staan, maar ik merk de laatste tijd dat ik hem steeds vaker op 110 of 125 zet. Ik denk dat het komt doordat ik mijn laptop op mijn nieuwe bureau verder naar voren hem staan of iets dergelijks.
Nu heb ik de site op 125% en eigenlijk vind ik het stiekem veel prettiger lezen ^^
Zelf heb ik het gewoon op 100% staan. Alles valt goed te lezen. Ik vind het juist fijn dat het wat kleiner is en alles overzichtelijker is. Bij 120% heb ik geen overzicht. D':