• Harstikke fijn. Komt pas over 4 maanden een ander. Nu moet ik vet spastisch binnen 2 minuten mijn haar wassen, anders wordt het water ijskoud.
    Sowieso moet ik eerst de kraan aanzetten, dan de douche aandoen, 5 minuten wachten, kraan uitdraaien, weer 5 minuten wachten & dan pas wordt het water warm.
    En als ie eenmaal koud is wordt ie ook niet meer warm.

    'Ja de CV-ketel is al oud, dus ik ga hem niet laten repareren, we krijgen over 4 maanden een nieuwe.'

    Dus ik mag 4 maanden lang elke dag 2 minuten douchen.

    Toon medelijden (nerd)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb medelijden met je, haha. Succes alvast. (:

    [ bericht aangepast op 18 juli 2010 - 16:22 ]

    Wees blij dat het zomer is,wij hebben dat een keer gehad in de winter,man dat was koud.
    Veel succes


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Succes met het spastisch douchen (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Lol, ga naar het zwembad (krul)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ben ik blij dat mijn vader een loodgieter is, en een vakman op dat gebied is. (nerd)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ben ik blij dat mijn vader een loodgieter is, en een vakman op dat gebied is. (nerd)

    Mag ik hem een dagje gratis lenen? (nerd)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Kan je dan niet bij familie of vrienden in de buurt je gaan douchen?
    Toen wij een week ofzo dat hadden ging ik gelijk bij de buren douchen.

    Bij familie douchen?

    Ik heb al een maand helemaal geen warm water. En dat is ondertussen bijna twee maand aan het worden. :Y)


    All was well.