• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Flikken. :Y)

    [ bericht aangepast op 11 sep 2015 - 21:09 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Square schreef:
    (...)

    Oh jee, oeps. :x Maar roze heeft idd ook wel wat.


    ja het zal wel meevallen. Ben blij dat ik mijn witte blouse in ieder geval niet nu waste. Roze krabjes op een blauw shirt en een roze met rood shirt is te overleven. Hij heeft ook een keer alles groen gemaakt, dat was een stuk minder leuk


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Mercator schreef:
    (...)

    ja het zal wel meevallen. Ben blij dat ik mijn witte blouse in ieder geval niet nu waste. Roze krabjes op een blauw shirt en een roze met rood shirt is te overleven. Hij heeft ook een keer alles groen gemaakt, dat was een stuk minder leuk


    Aww, roze krabjes klinkt juist superschattig. :3
    Maar dat is inderdaad een wasmachine met een eigen wil, dan. Alsof je Russische roulette speelt met je kleren.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Voor een serie met humor heeft Californication wel een kei goed verhaal zeg, zo zielig D:


    Sarah = ongewoon sexy

    Ok, maar kan serieus niemand in dit programma daadwerkelijk een beetje zingen? :')


    Caution first, always.

    Yeaaah, morgen weer in Duitsland spelen. :3
    Als de politie me op deze nieuwe plek tenminste niet wegjaagd. Maar dat gebeurde vandaag ook niet, dus ik hou hoop. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Blurryface schreef:
    Ok, maar kan serieus niemand in dit programma daadwerkelijk een beetje zingen? :')


    K3 zoekt K3?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sciles schreef:
    (...)

    K3 zoekt K3?


    haha genieten dit


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Sciles schreef:
    (...)

    K3 zoekt K3?

    Jep. (':


    Caution first, always.

    Waarom is mijn bed nou zo verleidelijk? Ik wil zo graag slapen maar het is nog te vroeg voor een vrijdag avond! Al ben ik de gehele week nog niet tot zo laat wakker geweest.


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Blurryface schreef:
    (...)
    Jep. (':


    Maar iemand die echt kan zingen zou zich denken ook niet snel opgeven voor iets als K3 :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sciles schreef:
    (...)

    Maar iemand die echt kan zingen zou zich denken ook niet snel opgeven voor iets als K3 :')

    Naja, je zou verwachten dat toch iemand wel een redelijke stem moet hebben. :'D Om te janken dit. :')


    Caution first, always.

    Blurryface schreef:
    (...)
    Naja, je zou verwachten dat toch iemand wel een redelijke stem moet hebben. :'D Om te janken dit. :')


    Naja er zijn een paar die nog wel redelijk zijn, maar dan zijn ze niet geschikt voor K3 xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sciles schreef:
    (...)

    Naja er zijn een paar die nog wel redelijk zijn, maar dan zijn ze niet geschikt voor K3 xd

    Ja precies. (': Ze hebben bijna allemaal ook zo'n breekbare stem op de een of andere manier. Het is echt niet fijn om naar te luisteren. ;')


    Caution first, always.

    Paarsblauw? Nee ik doe het denk ik niet, toch iets te angstig blijkbaar. Je bedoelde het niet aanvallend maar mijn zelfvertrouwen in deze kwestie is niet groot.