• Helleu. (A)


    take me back to the basics and the simple life

    • Misschien stel jij wel dingen uit omdat je juist bang bent voor het succes wat je daarmee zult hebben. Dat klinkt waarschijnlijk wat ver gezocht, maar soms zijn mensen bang dat wanneer je ze iets doen ze er zo de smaak van te pakken zullen krijgen dat ze niet meer kunnen stoppen. En daarom beginnen ze er maar geeneens aan.


    Me met mijn leesautobiografie, hahah. Ik ben bang voor de ellendig lange lijst boeken die ik dan op ga stellen x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Aware schreef:
    (...)

    Oja, kak. Ik heb al best een deel in een hoofdstuk staan want ik heb altijd in posten dat die verdwijnt. Ik neem voorzorgmaatregelen. :')


    Aha. Cuz morgen open ik/Nichelle het speeltopic. En eigenlijk vervalt je rol als je m morgen nog niet af hebt (cat)


    take me back to the basics and the simple life

    Leithold schreef:
    Wow Eva, hoi. Volgens mij ken ik je nog niet? :c

    O nee hoi ik ben dus Eva. En jij bent Floor?

    goD ik ben hyper en blij en niet okay dus ja gtg.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Aware schreef:
    (...)

    I really like your profile! (:

    Dankjee. (:


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Velvetoscar schreef:
    (...)
    O nee hoi ik ben dus Eva. En jij bent Floor?

    goD ik ben hyper en blij en niet okay dus ja gtg.


    Jep haha. Volgens mij zat jij ook in het 5sos fantopic, als ik me niet vergis. Nou ja, eerlijk gezegd herken ik je niet echt. Daar waren zoveel mensen O.O


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Wanneer je iets van iemand overschrijft en er spelfouten zoals licht ipv ligt en houd ipv houdt uit kan halen (cat)


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Leithold schreef:
    (...)

    Jep haha. Volgens mij zat jij ook in het 5sos fantopic, als ik me niet vergis. Nou ja, eerlijk gezegd herken ik je niet echt. Daar waren zoveel mensen O.O

    Jajaja. Daar was jij niet zo veel.

    En omg, k3 heeft een single over Willem Alexander en dat is not okay in alle opzichten. 1) K3 was eens Belgisch ??? dus waarom zingen ze over de Nederlandse koning ??? 2) zing geen liedjes over Willem waarin hij als hartendief wordt omschreven. Nee.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Velvetoscar schreef:
    (...)
    Jajaja. Daar was jij niet zo veel.

    En omg, k3 heeft een single over Willem Alexander en dat is not okay in alle opzichten. 1) K3 was eens Belgisch ??? dus waarom zingen ze over de Nederlandse koning ??? 2) zing geen liedjes over Willem waarin hij als hartendief wordt omschreven. Nee.


    En dat was het moment dat Backbiter spontaan naar K3 ging luisteren voor.. onderzoek.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    (...)

    En dat was het moment dat Backbiter spontaan naar K3 ging luisteren voor.. onderzoek.

    INVESTIGATE K3.
    Hoe was het?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Velvetoscar schreef:
    (...)
    INVESTIGATE K3.
    Hoe was het?


    Ik ben bang dat ik er liever niet over praat..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    (...)

    Ik ben bang dat ik er liever niet over praat..

    SAME. Het is allemaal Josjes schuld. Fucking Josje.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Velvetoscar schreef:
    (...)
    SAME. Het is allemaal Josjes schuld. Fucking Josje.


    Ja :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    (...)

    Ja :c

    Ik vind Josje echt heel kut. Ze staat op mijn lijstje van mensen en dingen waar ik echt niet tegen kan, maar wie en wat staan daar niet op? Ik ben echt te erg in dat soort dingen omg.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Velvetoscar schreef:
    (...)
    Ik vind Josje echt heel kut. Ze staat op mijn lijstje van mensen en dingen waar ik echt niet tegen kan, maar wie en wat staan daar niet op? Ik ben echt te erg in dat soort dingen omg.


    S-s-sta ik erop?.. D:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik luister naar K3's oude albums. I'm so punk rock.

    EEN KLEIN KUSJE EN DE TIJD BLEEF STAAN TWEE GROTE OGEN LIETEN MIJ NIET MEER GAAN DRIE MOOIE WOORDEN EN JE SPRAK ME AAN MET I LOVE YOU BABY.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.