• Helleu. (A)


    take me back to the basics and the simple life

    Wat moet ik lezen? Lines in the sand aren't a permanent thing, can i not like you for a while of the jesus fic?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Godverdomme ik wil dat mijn profiel helemaal matcht ik word er autistisch gek van.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Velvetoscar schreef:
    Godverdomme ik wil dat mijn profiel helemaal matcht ik word er autistisch gek van.


    Was er mis mee dan?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    (...)

    Was er mis mee dan?

    Mijn profielfoto klopt niet met de gif op mijn profiel, maar ik hou van deze foto. O en ik haat mijn gastenboek ook.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Velvetoscar schreef:
    (...)
    Mijn profielfoto klopt niet met de gif op mijn profiel, maar ik hou van deze foto. O en ik haat mijn gastenboek ook.


    Kun je je profiel niet aan je pf aanpassen dan?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Wie vond het ook al weer een goed idee om Duits te kiezen? O ja, ik van een paar maanden geleden. *sigh*

    [ bericht aangepast op 15 sep 2015 - 20:22 ]


    -

    Aware schreef:
    Wie vond het ook al weer een goed idee om Duits te kiezen? O ja, ik van een paar maanden geleden. *sigh*


    :')

    Jente. Ga je je NMEEM rol nog afmaken? Want morgen komt het speeltopic.


    take me back to the basics and the simple life

    Backbiter schreef:
    (...)

    Kun je je profiel niet aan je pf aanpassen dan?

    Nee want ik vind mijn profiel ook wel leuk zo. Ik doe moeilijk sorry.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Velvetoscar schreef:
    (...)
    Nee want ik vind mijn profiel ook wel leuk zo. Ik doe moeilijk sorry.


    Ai, dilemma :/ Je doet niet heel moeilijk though. Iedereen kent de struggles I guess


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Wow Eva, hoi. Volgens mij ken ik je nog niet? :c


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Aware schreef:
    (...)

    5 redenen voor uitstelgedrag

    • Soms is de reden dat wij nooit goed geleerd hebben om onszelf taken op te leggen. Wij verwachten dan altijd van anderen dat zij aangeven wanneer wij iets moeten doen. Wanneer wij dat tegen ons zelf moeten zeggen lukt het niet.
    • Het kan ook zijn dat het uitstellen van taken een vorm van protest is. Je wilt iets niet doen omdat je het van iemand anders opgelegd krijgt en door het steeds maar weer uit te stellen ben je aan het protesteren tegen het feit dat iemand jou vertelt wat je moet doen.
    • Sommige mensen stellen dingen die zij moeten doen uit omdat ze bang zijn om te falen in die taak. Het lijkt dan beter om het helemaal maar niet te doen dan om de kans te lopen dat je het niet goed doet.
    • Misschien stel jij wel dingen uit omdat je juist bang bent voor het succes wat je daarmee zult hebben. Dat klinkt waarschijnlijk wat ver gezocht, maar soms zijn mensen bang dat wanneer je ze iets doen ze er zo de smaak van te pakken zullen krijgen dat ze niet meer kunnen stoppen. En daarom beginnen ze er maar geeneens aan.
    • Anderen stellen dingen uit omdat ze geen beslissing durven te nemen over iets. Door het voor je uit te schuiven stel je het moment van beslissen ook steeds weer uit en ben je veilig. Je hebt nog niet gekozen.


    Aha, dit zijn exact de excuses die ik nodig heb mijn jaar door te komen. Bedankt! (krul)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    EthereaI schreef:
    (...)

    :')

    Jente. Ga je je NMEEM rol nog afmaken? Want morgen komt het speeltopic.


    Oja, kak. Ik heb al best een deel in een hoofdstuk staan want ik heb altijd in posten dat die verdwijnt. Ik neem voorzorgmaatregelen. :')


    -

    dude, ik heb echt wat gemist.
    hoi Sienna (cat)


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Knopfler schreef:
    (...)

    Aha, dit zijn exact de excuses die ik nodig heb mijn jaar door te komen. Bedankt! (krul)


    Alstublieft. :')


    -

    Velvetoscar schreef:
    (...)
    Nee want ik vind mijn profiel ook wel leuk zo. Ik doe moeilijk sorry.


    I really like your profile! (:

    [ bericht aangepast op 15 sep 2015 - 21:15 ]


    -