• Helleu. (A)


    take me back to the basics and the simple life

    Heyhey


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Wat houd ik toch van school...
    Nu alweer een stuk of 10 keer naar mijn hoofd geslingerd gekregen dat het hier ruikt naar verrotte majo :/

    [ bericht aangepast op 15 sep 2015 - 9:16 ]


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    VaIe schreef:
    Wat houd ik toch van school...
    Nu alweer een stuk of 10 keer naar mijn hoofd geslingerd gekregen dat het hier ruikt naar verrotte majo :/


    Nahw


    take me back to the basics and the simple life

    9.5 voor Latijn! Wat inhoudt dat mijn gemiddelde van alle cijfers een 9.5 is. :')


    -

    Aware schreef:
    9.5 voor Latijn! Wat inhoudt dat mijn gemiddelde van alle cijfers een 9.5 is. :')


    Goedzo Jente (:


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Pft, ik kom er nu pas achter dat er alweer een nieuw topic is.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Leithold schreef:
    Pft, ik kom er nu pas achter dat er alweer een nieuw topic is.


    Smart Flo :')


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Leithold schreef:
    Pft, ik kom er nu pas achter dat er alweer een nieuw topic is.


    *facepalm*

    Jezus Jente. RUILEN. Met m'n Grieks cijfer tho maar dan is dat jou latijn cijfer en jou latijn cijfer mijn Griekse (A)


    take me back to the basics and the simple life

    Uh. Ik haat mijn leven. WAAROM STEL IK ALLES UIT?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Knopfler schreef:
    Uh. Ik haat mijn leven. WAAROM STEL IK ALLES UIT?


    Because, you're lazy


    take me back to the basics and the simple life

    Knopfler schreef:
    Uh. Ik haat mijn leven. WAAROM STEL IK ALLES UIT?


    Omdat ik het voor de verandering eens niet doe?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Knopfler schreef:
    Uh. Ik haat mijn leven. WAAROM STEL IK ALLES UIT?


    5 redenen voor uitstelgedrag

    • Soms is de reden dat wij nooit goed geleerd hebben om onszelf taken op te leggen. Wij verwachten dan altijd van anderen dat zij aangeven wanneer wij iets moeten doen. Wanneer wij dat tegen ons zelf moeten zeggen lukt het niet.
    • Het kan ook zijn dat het uitstellen van taken een vorm van protest is. Je wilt iets niet doen omdat je het van iemand anders opgelegd krijgt en door het steeds maar weer uit te stellen ben je aan het protesteren tegen het feit dat iemand jou vertelt wat je moet doen.
    • Sommige mensen stellen dingen die zij moeten doen uit omdat ze bang zijn om te falen in die taak. Het lijkt dan beter om het helemaal maar niet te doen dan om de kans te lopen dat je het niet goed doet.
    • Misschien stel jij wel dingen uit omdat je juist bang bent voor het succes wat je daarmee zult hebben. Dat klinkt waarschijnlijk wat ver gezocht, maar soms zijn mensen bang dat wanneer je ze iets doen ze er zo de smaak van te pakken zullen krijgen dat ze niet meer kunnen stoppen. En daarom beginnen ze er maar geeneens aan.
    • Anderen stellen dingen uit omdat ze geen beslissing durven te nemen over iets. Door het voor je uit te schuiven stel je het moment van beslissen ook steeds weer uit en ben je veilig. Je hebt nog niet gekozen.


    -

    VaIe schreef:
    (...)

    Goedzo Jente (:


    Thanks! (:

    [ bericht aangepast op 15 sep 2015 - 19:00 ]


    -

    EthereaI schreef:
    (...)

    *facepalm*

    Jezus Jente. RUILEN. Met m'n Grieks cijfer tho maar dan is dat jou latijn cijfer en jou latijn cijfer mijn Griekse (A)


    Ligt eraan wat je Grieks cijfer is. :')

    [ bericht aangepast op 15 sep 2015 - 19:07 ]


    -

    Aware schreef:
    (...)

    Ligt eraan wat je Grieks cijfer is. :')


    Ehh... :') EEN 4.2 BAM. meh


    take me back to the basics and the simple life