• Helleu. (A)


    take me back to the basics and the simple life

    Noledam schreef:
    Ik join ook, ik zal heel lief zijn! x)
    Mijn naam is Madelon.


    Hehe, jouw username is je naam achterstevoren. :')


    -

    Aware schreef:
    (...)

    Yes, of course. Welkom! Wat is je naam?

    Mijn naam is Eva.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Omg, ik heb echt een haat-liefde relatie met interpunctie en dan vooral hoofdletters. Op whatsapp (en twitter, instagram en kik) haat ik hoofdletters aan het begin van de zin, maar als mensen geen hoofdletters gebruiken aan het begin van de zin in hun werkstukken of verhalen word ik daar zo verschrikkelijk chagrijnig van. :')


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    AO3 schreef:
    Omg, ik heb echt een haat-liefde relatie met interpunctie en dan vooral hoofdletters. Op whatsapp (en twitter, instagram en kik) haat ik hoofdletters aan het begin van de zin, maar als mensen geen hoofdletters gebruiken aan het begin van de zin in hun werkstukken of verhalen word ik daar zo verschrikkelijk chagrijnig van. :')


    OMG EVA IT'S YOU.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    AO3 schreef:
    Omg, ik heb echt een haat-liefde relatie met interpunctie en dan vooral hoofdletters. Op whatsapp (en twitter, instagram en kik) haat ik hoofdletters aan het begin van de zin, maar als mensen geen hoofdletters gebruiken aan het begin van de zin in hun werkstukken of verhalen word ik daar zo verschrikkelijk chagrijnig van. :')


    Hehe, ik gebruik altijd interpunctie en hoofdletters. :') Maar mensen vinden mijn interpunctie soms bijzonder afschrikwekkend zoals iemand me een keer vertelde. :')

    Maar inderdaad, als mensen geen hoofdletters gebruiken in verhalen ben ik like: uuuuuuhdjsisjshjsjs.


    -

    Knopfler schreef:
    (...)

    OMG EVA IT'S YOU.

    YAS ITS ME. Kom je hier vaker? (wbw)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Aware schreef:
    (...)

    Hehe, ik gebruik altijd interpunctie en hoofdletters. :') Maar mensen vinden mijn interpunctie soms bijzonder afschrikwekkend zoals iemand me een keer vertelde. :')

    Maar inderdaad, als mensen geen hoofdletters gebruiken in verhalen ben ik like: uuuuuuhdjsisjshjsjs.

    Omg, hahaha.

    JA. NAMEN ZONDER HOOFDLETTERS OF GEWOON NIET BEGINNEN MET HOOFDLETTER AAN HET BEGIN VAN DE ZIN EN DAT SOORT DINGEN. Ik kan me daar ZO erg aan ergeren. Er is één fic op wattpad (i sleep naked) en die is volledig zonder hoofdletters en aan de ene kant is dat mijn aesthetic en aan de andere kant erger ik me er kapot aan.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    AO3 schreef:
    (...)
    Omg, hahaha.

    JA. NAMEN ZONDER HOOFDLETTERS OF GEWOON NIET BEGINNEN MET HOOFDLETTER AAN HET BEGIN VAN DE ZIN EN DAT SOORT DINGEN. Ik kan me daar ZO erg aan ergeren. Er is één fic op wattpad (i sleep naked) en die is volledig zonder hoofdletters en aan de ene kant is dat mijn aesthetic en aan de andere kant erger ik me er kapot aan.


    Ja, dan is het echt van dit:

    ik zag eva gisteren in het bos. de zon scheen.

    Like aaaaaaaaaaah. Ik kan er echt zo niet tegen. Het brandt gewoon. :')


    -

    AO3 schreef:
    (...)
    YAS ITS ME. Kom je hier vaker? (wbw)


    Toen het nog actiever was vaker, ja. :Y)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Aware schreef:
    (...)

    Ja, dan is het echt van dit:

    ik zag eva gisteren in het bos. de zon scheen.

    Like aaaaaaaaaaah. Ik kan er echt zo niet tegen. Het brandt gewoon. :')

    Ja ugh. Naja, in sommige topics (lees: het oude One Direction foto/gif topic dat helemaal uit de hand gelopen is en nu sterek heet ofzo) ben ik ook zo laks en typ ik altijd zonder hoofdletter. Maar ja. Dat is gewoon een beetje mijn slowchat. :'D


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Knopfler schreef:
    (...)

    Toen het nog actiever was vaker, ja. :Y)


    We maken het gewoon weer actief. :Y)


    -

    AO3 schreef:
    (...)
    Ja ugh. Naja, in sommige topics (lees: het oude One Direction foto/gif topic dat helemaal uit de hand gelopen is en nu sterek heet ofzo) ben ik ook zo laks en typ ik altijd zonder hoofdletter. Maar ja. Dat is gewoon een beetje mijn slowchat. :'D


    Tja. :')

    Ik typ altijd en overal met hoofdletters en interpunctie maar dat is ook best wel obscuur dus tja. :')


    -


    :')


    You can't start the next chapter of your life if you keep re-reading the last one.

    Noledam schreef:


    :')


    Will you marry me? > Huwelijksaanzoek.
    Will, you marry me. > Tegen Will zeggen dat hij met je trouwt.
    Will, you, Mary, me? > Kwartet.
    Will you, Mary me. > Uitleggen aan iemand die niet helemaal functioneert dat hij Will heet en jij Mary.


    -

    Interpunctie is ook belangrijk. :') Als je in het Nederlands zegt "De mensen, die aan tafel zaten, hadden genoeg gegeten" tegenover "De mensen die aan tafel zaten hadden genoeg gegeten", is een verschil, haha. ik word er echt chagrijnig van als mensen zo typen, en overal een komma zetten waar een punt hoort, zoals ik nu doen, en ook zonder hoofdletters typen


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried