Haaai,
Oké ik heb een beetje een kledingdilemma voor mijn diploma-uitreiking van morgen. :'D
Ik heb namelijk echt geen idee wat ik moet aan doen. Bij mijn bacheloruitreiking had een galajurkje aan, maar dat vind ik een beetje afgezaagd om weer te doen (ik heb er maar één) en daarnaast bestaat de mogelijkheid dat ik een ladder moet beklimmen om mijn naam neer te kunnen zetten. Schijnbaar moet iedere afgestudeerde zijn naam heel hoog ergens neerzetten bij alle andere afgestudeerden. En een ladder beklimmen met een jurkje is nou ook niet zo heel erg chil.
Ik wilde eigenlijk een nieuwe grijze spijkerbroek aan doen -ik heb weinig anders dan spijkerbroeken- met een nette blouse erboven, maar nu begin ik weer te twijfelen of dat niet heel informeel is. :'D Hoewel ik tijdens de middelbare school de enige was die een broek aandeed naar het eindgala, hoef ik nu niet per se erg van de anderen te verschillen, zeg maar.
O ja, er is bijna niemand die ik ken die ook gaat afstuderen, dus om hun mening kan ik ook niet vragen. Ugh ja, ik ben niet echt het type dat om kledingadvies gaat vragen en ik weet ook niet echt wat ik van dit topic verwacht maar ik moest het aan iemand kwijt. 8D
Every villain is a hero in his own mind.