• Haaai,

    Oké ik heb een beetje een kledingdilemma voor mijn diploma-uitreiking van morgen. :'D
    Ik heb namelijk echt geen idee wat ik moet aan doen. Bij mijn bacheloruitreiking had een galajurkje aan, maar dat vind ik een beetje afgezaagd om weer te doen (ik heb er maar één) en daarnaast bestaat de mogelijkheid dat ik een ladder moet beklimmen om mijn naam neer te kunnen zetten. Schijnbaar moet iedere afgestudeerde zijn naam heel hoog ergens neerzetten bij alle andere afgestudeerden. En een ladder beklimmen met een jurkje is nou ook niet zo heel erg chil.

    Ik wilde eigenlijk een nieuwe grijze spijkerbroek aan doen -ik heb weinig anders dan spijkerbroeken- met een nette blouse erboven, maar nu begin ik weer te twijfelen of dat niet heel informeel is. :'D Hoewel ik tijdens de middelbare school de enige was die een broek aandeed naar het eindgala, hoef ik nu niet per se erg van de anderen te verschillen, zeg maar. xD

    O ja, er is bijna niemand die ik ken die ook gaat afstuderen, dus om hun mening kan ik ook niet vragen. Ugh ja, ik ben niet echt het type dat om kledingadvies gaat vragen en ik weet ook niet echt wat ik van dit topic verwacht maar ik moest het aan iemand kwijt. 8D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Well, ik zou zelf never nooit niet in een spijkerbroek gaan. Het switchen naar een zwarte broek van niet denim stof maakt al een gigantisch verschil. En je kan ook een wat langer rokje of jurkje aan doen.

    Als je toch je spijkerbroek graag aan wil, een mooi blousje met zwart er in, zwarte hakken en een blazertje kan wel misschien? Maar je moet vooral aantrekken waar jij je prettig in voelt. Als je tegen je zin iets aan trekt zal dat minder mooi staan dan jezelf gelukkig voelen in een spijkerbroek. (:


    The truth is out there.

    Epiphanies schreef:
    Well, ik zou zelf never nooit niet in een spijkerbroek gaan. Het switchen naar een zwarte broek van niet denim stof maakt al een gigantisch verschil. En je kan ook een wat langer rokje of jurkje aan doen.

    Als je toch je spijkerbroek graag aan wil, een mooi blousje met zwart er in, zwarte hakken en een blazertje kan wel misschien? Maar je moet vooral aantrekken waar jij je prettig in voelt. Als je tegen je zin iets aan trekt zal dat minder mooi staan dan jezelf gelukkig voelen in een spijkerbroek. (:


    Hehe ik heb alleen spijkerbroeken en hakken kunnen mijn voeten niet aan. Ik heb laatst wel een jurk gekocht tot op de knie, al was dat voor Castlefest, maar misschien doe ik die dan maar aan. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jotunheim schreef:
    (...)

    Hehe ik heb alleen spijkerbroeken en hakken kunnen mijn voeten niet aan. Ik heb laatst wel een jurk gekocht tot op de knie, al was dat voor Castlefest, maar misschien doe ik die dan maar aan. :')


    Klinkt gaaf! Zien? Zieeeeeen?
    En dan toch maar aantrekken waar jij je prettig in voelt, ik hou zelf persoonlijk heel erg van er extra chique uit te zien voor een speciaal event. Maar dat is voor iedereen anders. (:


    The truth is out there.

    Ik had gewoon een jurkje aan, terwijl mensen mij eigenlijk nooit echt met een jurkje zien, want ik draag die dingen praktisch nooit. Om in een spijkerbroek te gaan, vind ik te gewoon bij een diploma-uitreiking, maar als jij jezelf daar het meest comfortabel mee voelt, dan moet je dat gewoon doen. Misschien kan je zo'n geklede broek aandoen, als je snapt wat ik bedoel?


    16 - 09 - '17

    Epiphanies schreef:
    (...)

    Klinkt gaaf! Zien? Zieeeeeen?
    En dan toch maar aantrekken waar jij je prettig in voelt, ik hou zelf persoonlijk heel erg van er extra chique uit te zien voor een speciaal event. Maar dat is voor iedereen anders. (:


    Deze ;D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Een spijkerbroek met een blazer werkt eigenlijk altijd wel. Qua kleur hoef je je sowieso niet zoveel zorgen te maken, al zag ik bij de uitreiking van mijn broer wel erg veel, zwart, wit en lichtblauw.


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Scira schreef:
    Ik had gewoon een jurkje aan, terwijl mensen mij eigenlijk nooit echt met een jurkje zien, want ik draag die dingen praktisch nooit. Om in een spijkerbroek te gaan, vind ik te gewoon bij een diploma-uitreiking, maar als jij jezelf daar het meest comfortabel mee voelt, dan moet je dat gewoon doen. Misschien kan je zo'n geklede broek aandoen, als je snapt wat ik bedoel?

    Haha. Ik ben echt een koe als het op casual kleding aankomt en ik heb ook niet echt een idee wat je met een geklede broek bedoelt. :p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb een beetje hetzelfde probleem. Gelukkig is dat maar volgende maand van mij. Ik denk dat je best wel een broek met een bloes kan dragen hoor. Dat toont toch ook deftig?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Jotunheim schreef:
    (...)

    Deze ;D



    Ik zal er persoonlijk wel een jasje over heen doen.


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Jotunheim schreef:
    (...)

    Deze ;D



    Ohhh. Dit zou ik dus totes aantrekken. Very pretty. Met een jasje en boots. Me likey. :Y)


    The truth is out there.

    Koelbloedig schreef:
    (...)

    Ik zal er persoonlijk wel een jasje over heen doen.


    Oh, ja dat was ik sowieso van plan want anders zie je mijn hele beha aan de achterkant. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik zou zelf nooit een spijkerbroek willen aandoen voor zoiets. Toen het in juni promotie was voor mij, had ik een zwart kleedje aan en hakken (wat ik normaal dus nooit draag :'D). Maar je moet inderdaad dragen waar jij je het beste in voelt. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Jotunheim schreef:
    (...)
    Haha. Ik ben echt een koe als het op casual kleding aankomt en ik heb ook niet echt een idee wat je met een geklede broek bedoelt. :p


    Haha. Da's eigenlijk zo'n broek, zoals bij een pak. Beter kan ik het niet uitleggen. Mooie jurk heb je wel!


    16 - 09 - '17

    Een zwarte broek is geen probleem, misschien een witte zelfs ook niet! Een andere kleur zou ik wel niet aandoen, het is en blijft een formele gebeurtenis zo'n diploma-uitreiking. Als ze geen dresscode hebben opgegeven zal je niet verplicht zijn een kleedje te dragen, al denk ik wel dat de meeste dat gaan doen.
    Een beetje jammer dat je geen hakken kan dragen want zoiets geeft je outfit natuurlijk altijd een formelere look. Maar zoals iemand anders al vermelde, een blazer staat ook altijd goed! (:


    The soul needs autumn.

    Jotunheim schreef:
    (...)

    Deze ;D


    Die heb ik ook :'D!
    Jasje en leuke schoenen kunnen bij die jurk nooit kwaad :Y)


    Seasons will change, but I shall remain