• Mijn nichtje die dee haar haar net kammen met een krullborstel en toen ging ze draaien
    en nu zit haar haar er in vast hahaha^^


    ラヴミー

    Auw. Dat had ik een keer met een kam en toen gingen mijn broers mij op de foto zetten - ha-ha -. Nadertijd is de kam eruit geknipt met een snoeischaar.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hihi :')
    Heb ik soms met mijn zusje


    .

    Dat is echt pijnlijk. (ervaring)
    Ik heb het ook eens gehad, maar dan met zo'n ding waarmee je vlechtjes in kon draaien. Heeeeel veel haar brak af. ¬¬
    Zo grappig is dat dus niet.


    -

    Echt grapig ze is echt aan het gillen^^


    ラヴミー

    Heb ik ook eens gedaan. Man, hoe dom kon ik zijn, en toen probeerde ik die kam er terug uit te draaien waardoor die nog vaster kwam te zitten. (krul)

    Bumblebee schreef:
    Heb ik ook eens gedaan. Man, hoe dom kon ik zijn, en toen probeerde ik die kam er terug uit te draaien waardoor die nog vaster kwam te zitten. (krul)


    Hahhahah echt lol^^


    ラヴミー

    Bumblebee schreef:
    Heb ik ook eens gedaan. Man, hoe dom kon ik zijn, en toen probeerde ik die kam er terug uit te draaien waardoor die nog vaster kwam te zitten. (krul)

    ze is nu los ^^


    ラヴミー

    hahaaa heb ik ook wel eens gehad xD
    Maar wat nog erger is, ik heb soort van afro haar en een keer bij de kapper gingen ze mijn haar föhnen! :|
    ik leek net een leeuw!!! :S
    zoo erg xD

    Das freaking irritant ><


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    Das freaking irritant ><


    None but ourselves can free our minds.

    Wij hadden vroeger zo'n kapper die bij ons thuis kwam en wij mochten dan ook met haar spullen spelen. En toen ging mijn zus mijn haar borstelen met zo'n ronde borstel en toen bleef hij vast zitten: mijn haar moest er voor de helft af worden geknipt ><


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Dat heb ik ook al gehad. :X
    Maar gelukkig kon mijn tante hem er weer gewoon uitdoen zonder te knippen. ^^


    Let the Night embrace you

    pindakaas! (A)
    (ze zeggen dat dat helpt om het eruit te krijgen^^)


    Je moet worden wie je bent.

    Aurelia schreef:
    Das freaking irritant ><