• Elke keer als ik een foto probeer aan te passen aan een hoofdstuk, maakt niet uit van welk verhaal, dan lukt het mij niet om een plaatje met een URL te doen. Als ik het plaatje doe via "mijn computer" dan pakt 'ie hem wel, maar dan word het héél klein en lelijk. Maar per url gaat het op de één of andere manier niet? Hebben andere er ook last van? Ik let er altijd op dat .jpg bestanden zijn dus daar kan het niet aan liggen... En de afbeeldingen die ik uitkies, zijn ook niet mega groot o.i.d.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2016 - 21:47 ]

    Zou je anders een link willen plaatsen van een afbeelding die je zou willen?
    Zelf heb ik hier nooit problemen mee gehad though


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Spotgaai schreef:
    Zou je anders een link willen plaatsen van een afbeelding die je zou willen?
    Zelf heb ik hier nooit problemen mee gehad though

    Ik heb even geen plaatje bij de hand, maar ik zie net dat het alleen bij plaatjes van Tumblr niet lukt. Plaatjes van Tumblr die een .jpg bestand zijn. Ik had in eerste instantie verwacht dat hooguit alleen GIF's of png's het niet zouden doen van Tumblr.

    Dit heb ik ook heel erg. En ik snap dat Q sommige plaatjes niet pakt omdat ze te groot zijn of weet ik veel wat, maar ik moet soms echt vijf verschillende afbeeldingen proberen voordat hij er eentje pakt en ze zijn allemaal jpg's of gif's.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Dazai schreef:
    Dit heb ik ook heel erg. En ik snap dat Q sommige plaatjes niet pakt omdat ze te groot zijn of weet ik veel wat, maar ik moet soms echt vijf verschillende afbeeldingen proberen voordat hij er eentje pakt en ze zijn allemaal jpg's of gif's.

    Precies! Zo groot vind ik de meeste gewoon echt niet. En ik check zo vaak of het .jpg's zijn en dat zijn ze altijd. En de meeste .jpg's pakt 'ie ook wel met een URL, maar van Tumblr vrijwel nooit.

    Ik upload ze vooral vanaf mijn computer op tinypic, dus ik heb er meestal geen last van.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Inktwit schreef:
    (...)
    Precies! Zo groot vind ik de meeste gewoon echt niet. En ik check zo vaak of het .jpg's zijn en dat zijn ze altijd. En de meeste .jpg's pakt 'ie ook wel met een URL, maar van Tumblr vrijwel nooit.

    Ik gebruik ook best vaak plaatjes van tumblr, maar ik heb er nooit echt op gelet of het daaraan lag. Zou best wel kunnen, nu je het zegt.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Tarrant schreef:
    Ik upload ze vooral vanaf mijn computer op tinypic, dus ik heb er meestal geen last van.

    Dat klopt, bij Tinypic doet alles het wel. Maar ik ben bang dat je na een tijdje het logo van Tinypic gaat zien, en niet het plaatje wat jij graag wilt.

    Dit bedoel ik, dit krijg je dan te zien in plaats van het plaatje wat je eigenlijk zoekt. Dit is in het begin niet zo, maar later wel:



    Dazai schreef:
    Ik gebruik ook best vaak plaatjes van tumblr, maar ik heb er nooit echt op gelet of het daaraan lag. Zou best wel kunnen, nu je het zegt.

    Ik heb een sterk vermoeden van wel. De .jpg's van andere websites doen het wel goed, bij mij althans.

    Inktwit schreef:
    (...)
    Dat klopt, bij Tinypic doet alles het wel. Maar ik ben bang dat je na een tijdje het logo van Tinypic gaat zien, en niet het plaatje wat jij graag wilt.

    Dit bedoel ik, dit krijg je dan te zien in plaats van het plaatje wat je eigenlijk zoekt. Dit is in het begin niet zo, maar later wel:

    Inderdaad. Ik weet wat je bedoeld. Dat heb ik later ook soms met als ik plaatjes op tinypic upload.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dan stel ik voor dat je de afbeelding download en upload vanaf je computer. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Dan stel ik voor dat je de afbeelding download en upload vanaf je computer. =)

    Dan wordt je afbeelding echt véééééééle malen kleiner als dat je een link van een website gebruikt.

    Sireline schreef:
    (...)
    Dan wordt je afbeelding echt véééééééle malen kleiner als dat je een link van een website gebruikt.

    Dan is je beste kans toch om je afbeelding via een andere website te gebruiken. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Dan is je beste kans toch om je afbeelding via een andere website te gebruiken. =)

    Dat doe ik nu ook, noodgedwongen. Ik doe het nu via Tinypic, en ik hoop dat daarmee de afbeeldingen zichtbaar blijven, en dat ik dus niet zo'n plaatje krijg:



    In ieder geval kan ik geen afbeeldingen meer van Tumblr bij stories doen. (no_chears)

    Ik zet hem altijd zelf opnieuw online op een andere site, dan ben ik ook zeker dat hij over een paar maand plots niet meer werkt of zo. (: Als je hem zelf opnieuw upload, heb je er bijna nooit problemen mee. Je kan dit misschien alleen doen als je foto echt niet werkt, als je geen zin hebt om dat steeds te doen. Anders zie ik helaas geen andere oplossing.


    What would Emma do?

    Imgur al gehad?
    Photobucket, via je fotoboek..

    Het is een long shot, maar je kan het nu nog eens proberen. Afgelopen anderhalve maand ging er 'veel kapot' op Q. Dit is sinds deze morgen verholpen door een nieuw script los te laten op Q. Misschien dat jouw probleem gerelateerd was en nu ook is opgelost. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury