• Hier alle tips, vragen, cheats ,opmerkingen en bugs over de Sims 3.
    Heb jij nou zo'n leuke Sim gemaakt? Plaats een foto. Gaat er iets mis met de afspraakjes van je Simmie? Er is vast iemand die je kan helpen.
    Wel alleen Sims 3 graag!

    [ bericht aangepast op 24 mei 2016 - 7:22 ]

    Ook met uitbreidingen enzo?

    Ik moet echt weer een keer sims spelen. Maar het starten duurt altijd 10 minuten..

    Oeh jaa, ik moet weer eens de levens van mijn Sims gruwelijk verpesten. (:


    The truth is out there.

    Ik vind Sims 3 niet bepaald een goed spel. ;x
    Ik heb enkel het basisspel op legale wijze. Voor de rest speel ik enkel Sims 4 eigenlijk.


    26 - 02 - '16

    Ik heb geen sims 3. Alleen sims 2&4


    "Ignite, my love. Ignite."

    Sims 3 heb ik alleen Middeleeuwen. Verder vind ik Sims 2 het leukste, omdat je dan nog niet zoveel ingewikkelde dingen had en niet meer zo simpel was als The Sims.
    Middeleeuwen vind ik overigens het allerleukste van alles, omdat je daar ook doelen kunt behalen en verschillende soorten werelden met verschillende doelen kunt halen. En alle Sims zien jou als god. x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Ethan schreef:
    Sims 3 heb ik alleen Middeleeuwen. Verder vind ik Sims 2 het leukste, omdat je dan nog niet zoveel ingewikkelde dingen had en niet meer zo simpel was als The Sims.
    Middeleeuwen vind ik overigens het allerleukste van alles, omdat je daar ook doelen kunt behalen en verschillende soorten werelden met verschillende doelen kunt halen. En alle Sims zien jou als god. x'D


    Middeleeuwen. Het spel waar je alles voor elkaar krijgt als je maar vaak genoeg 'ja' zegt tegen de burgers c;


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    (...)

    Middeleeuwen. Het spel waar je alles voor elkaar krijgt als je maar vaak genoeg 'ja' zegt tegen de burgers c;

    Totdat je staatskas leeg is en je die optie niet meer kunt aanklikken x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Ethan schreef:
    (...)
    Totdat je staatskas leeg is en je die optie niet meer kunt aanklikken x'D


    Cheats, cheats, cheats, my dear (wbw)


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    (...)

    Cheats, cheats, cheats, my dear (wbw)

    Doe ik niet aan met Middeleeuwen, dan vind ik het te makkelijk (;


    Deep inside, I've never felt alive

    Ethan schreef:
    (...)
    Doe ik niet aan met Middeleeuwen, dan vind ik het te makkelijk (;


    Ik wel c;
    Ik houd van makkelijk. Maar toch blijft het spel op bepaalde vlakken moeilijk. De balans houden tussen 'de piraten die het overnemen' en 'het gewone volk' is best nog een kunst op zich.


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    (...)

    Ik wel c;
    Ik houd van makkelijk. Maar toch blijft het spel op bepaalde vlakken moeilijk. De balans houden tussen 'de piraten die het overnemen' en 'het gewone volk' is best nog een kunst op zich.

    Piraten die het overnemen?....
    Het is een lange tijd geleden dat ik heb gespeeld en ik kom nooit verder dan het eerste ontgrendelde dinges/wereldsoort/koninkrijkdoel.
    Ach, je moet het natuurlijk zelf weten. ^^
    Ik vind het heerlijk als ik gewoon aan het prutsen ben en er vervolgens een heel groot 'OHJA'-moment heb x'D
    Die zijn met van die queeste soms echt hilarisch. Dan moest ik iets doen bij bijvoorbeeld de haven, was ik daar naartoe gegaan. Vervolgens moet ik iets gaan zoeken in het strand, maar dat kan maar op één bepaalde plek. Ben je een halve dag bezig en dan denk je: Doe ik morgen wel en is je Sim weer hongerig en stinkt ie en moet hij/zij heel nodig slapen.
    Volgende dag vind je het in één keer.
    Het leukste vind ik altijd om een oven te kopen, daar kun je leuke (en lekkere) maaltijden mee maken.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ethan schreef:
    (...)
    Piraten die het overnemen?....
    Het is een lange tijd geleden dat ik heb gespeeld en ik kom nooit verder dan het eerste ontgrendelde dinges/wereldsoort/koninkrijkdoel.
    Ach, je moet het natuurlijk zelf weten. ^^
    Ik vind het heerlijk als ik gewoon aan het prutsen ben en er vervolgens een heel groot 'OHJA'-moment heb x'D
    Die zijn met van die queeste soms echt hilarisch. Dan moest ik iets doen bij bijvoorbeeld de haven, was ik daar naartoe gegaan. Vervolgens moet ik iets gaan zoeken in het strand, maar dat kan maar op één bepaalde plek. Ben je een halve dag bezig en dan denk je: Doe ik morgen wel en is je Sim weer hongerig en stinkt ie en moet hij/zij heel nodig slapen.
    Volgende dag vind je het in één keer.
    Het leukste vind ik altijd om een oven te kopen, daar kun je leuke (en lekkere) maaltijden mee maken.


    Ik doe altijd alleen cheaten voor de behoeftes. Man, ik bedoel. Iedere drie seconden moeten pissen is wel wat overdreven, Simmie. Ik vind in Middeleeuwen die Pit zo leuk. Waar ze in moeten voor straf. Muhahaha. :Y)


    The truth is out there.

    Ik heb het altijd leuk gevonden om huisjes e.d. te bouwen :3 Helaas werkt m'n sims niet meer ze goed.. Zal eens kijken of ik nog iets van m'n bouwwerken op kan snorren :3


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Epiphanies schreef:
    (...)

    Ik doe altijd alleen cheaten voor de behoeftes. Man, ik bedoel. Iedere drie seconden moeten pissen is wel wat overdreven, Simmie. Ik vind in Middeleeuwen die Pit zo leuk. Waar ze in moeten voor straf. Muhahaha. :Y)

    Het handige aan Middeleeuwen is dat ze alleen moeten eten en slapen. Jaaaa, met het beest. Dat is echt een baas. Vind het wel echt jammer dat je pas een Spion kan nemen als je een ridder hebt.) :


    Deep inside, I've never felt alive

    Ethan schreef:
    (...)
    Het handige aan Middeleeuwen is dat ze alleen moeten eten en slapen. Jaaaa, met het beest. Dat is echt een baas. Vind het wel echt jammer dat je pas een Spion kan nemen als je een ridder hebt.) :


    Ja klopt. En alsnog. Als je dan een keer met je Queen op stap gaat moet ze halverwege weer vreten hebben. D:


    The truth is out there.