• Ik ga binnenkort waarschijnlijk klik ---> deze <--- klik! boekenserie kopen. Maar wat is nou beter? Paperback of hardcover kaft?

    [ bericht aangepast op 4 dec 2015 - 12:58 ]

    Hardcovers blijven over het algemeen langer mooi, maar als je gewoon zuinig bent op je boeken moet dat ook lukken met een paperback. Als je het niet erg vind wat extra bij te leggen kun je voor hardcover gaan, anders zou ik paperback aanraden. Als je zelf niet bepaald zuinig bent op spullen zou ik uberhaupt voor hardcover gaan.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik vind paperback over het algemeen leuker dan hardcover om in te lezen, al heeft Ratonhnhake wel een punt dat het ze minder lang mooi blijven, maar in alle eerlijkheid vind ik het altijd leuker als er te zien is aan m'n boeken dat ze gelezen zijn. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik vind hardcover veel fijner. In het begin moet je paperback altijd zo met geweld open houden, haha. En dan wordt de kaft heel lelijk.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Als je van plan bent de serie heel veel en heel vaak te lezen, zou ik hardcover doen -en als je die heel mooi vindt en het geld er duidelijk voor over hebt ook. Echter als dat niet het geval is, dan kan je beter paperback kopen, gezien dat goedkoper is. Maar hardcover is over het algemeen beter, dus het is maar net waar je er voorover hebt.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ben zelf een liefhebber van paperbacks. Ik vind hardcovers niet fijn lezen en aangezien ik mijn boeken altijd overal mee naar toe neem vind ik ze veel handiger.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hardcover. Blijft 't boek mooier en ik vind het ook prettiger lezen. Wat er boven me al gezegd werd, paperbacks zijn -vooral in het begin- best irritant om open te houden. Ik heb er in ieder geval altijd ruzie mee, hahaha.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Lees je ze thuis of onderweg? Voor onderweg zo ik voor paperback kiezen, ze zijn minder zwaar en dunner. Als je thuis leest, kan je het best voor hardcover gaan, die zijn wel mooier.


    Your make-up is terrible

    Ratonhnhake schreef:
    Hardcovers blijven over het algemeen langer mooi, maar als je gewoon zuinig bent op je boeken moet dat ook lukken met een paperback. Als je het niet erg vind wat extra bij te leggen kun je voor hardcover gaan, anders zou ik paperback aanraden. Als je zelf niet bepaald zuinig bent op spullen zou ik uberhaupt voor hardcover gaan.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Hardcovers zijn veel mooier.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik zou voor hardcover gaan, maar ik ben dan ook een van die mensen die vouwen in een boekenkaft niet prettig vind.


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Morse schreef:
    Ik zou voor hardcover gaan, maar ik ben dan ook een van die mensen die vouwen in een boekenkaft niet prettig vind.


    Oh, ik houd van kartels en kreuken op m'n kaft. Dan pas voelt 't voor mij als een echt boek in plaats van een accessoire in m'n kast. Scheuren in m'n bladeren kan ik wel absoluut niet af, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik heb zonet uitgerekend wat nou goedkoper is. Voor de hele serie van paperback betaal je 44,95 euro. De hardcover moet je los kopen, want die zijn niet in een bundel te koop. Als je ze allemaal los koopt, ben je 82,75 euro kwijt. Ik denk dat ik voor de paperback ga..

    HowlingWolff schreef:
    Ik heb zonet uitgerekend wat nou goedkoper is. Voor de hele serie van paperback betaal je 44,95 euro. De hardcover moet je los kopen, want die zijn niet in een bundel te koop. Als je ze allemaal los koopt, ben je 82,75 euro kwijt. Ik denk dat ik voor de paperback ga..


    Dan zou zelfs ik, als hardcover fan, ook voor de paperback gaan. Scheelt toch bijna de helft en da's veel geld. Kun je nog een leuke serie voor kopen ;')


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik koop meestal paperback omdat ze goedkoper zijn. En ik vind ze ook een stuk fijner om te lezen, maar dat is persoonlijke voorkeur denk ik.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hardcovers zijn dan wel duurder, maar blijven langer mooi. Ik heb een heel aantal paperbacks, maar die zijn niet mooi meer en daardoor heb ik spijt dat ik ze gekocht heb.


    26 - 02 - '16