• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    My name is Blurryface and I care what you think. ;c


    Caution first, always.

    You're cute, hihi. c;


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    mensen mogen je niet zo maar zoenen. thank god voor de kebab


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Okay, ik kan me dus blijkbaar haasten, want na me een kwartier verslapen te hebben, zit ik hier toch nog met 10 minuten over x'D


    Stenenlikker

    Bah, ik voel me echt helemaal belabberd, maar ik weet nu al dat ik niet thuis mag blijven omdat mam mijn educatie belangrijker vindt dan mijn gezondheid. :/


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wat jammer dat ze uit elkaar zijn. Het was zo'n leuk stel. Ben benieuwd met wie ze hierna gaat trouwen.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2015 - 7:16 ]

    En nou kan ik niet meer slapen..


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Bwuh, ik hou niet van rondlopen in zeiknat geregegende kleding


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Nou voel ik me echt een bitch.. Ik had mijn beslissing klaarliggen toen je weg was. Fijn. Moet ik misschien zelf met de fiets er naartoe? Ugh, ik wil er voor je zijn D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Huh wat, kidding me karma? Opgesloten in één ruimte met een jongen die verschrikkelijk met mij en mijn gevoelens is omgegaan en me wekenlang heeft genegeerd zonder zijn excuses aan te bieden. God zegene de meisjestoiletten!

    [ bericht aangepast op 3 sep 2015 - 9:21 ]

    Grow Home is zo leuk.

    Lolicia schreef:
    Nou voel ik me echt een bitch.. Ik had mijn beslissing klaarliggen toen je weg was. Fijn. Moet ik misschien zelf met de fiets er naartoe? Ugh, ik wil er voor je zijn D:

    Dit is wat ik erop zeg: Je bent gestoord.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wth, Spotify, dat was echt nog geen half uur.


    Caution first, always.

    Hmmm, eerst werd ik echt helemaal gek van al die forumspelletjes tussen de topic, maar gawd het is echt verslavend ^^

    Morticia schreef:
    (...)
    Dit is wat ik erop zeg: Je bent gestoord.

    I know :D. You're not the first who says that.


    Don't walk. Run, you sheep, run.