• Laatst sprak ik met iemand en diegene had het over howrse. Dus heb ik vandaag een kijkje genomen, nadat ik mij had aangemeld. Het is dus een site waar je een soort van spel kan spelen met paarden. Je kan dan paarden verzorgen, ze trainen en fokken. Eigenlijk vind ik het tot nu toe wel leuk, vooral het fokken.

    Het fokken vind ik leuk, omdat het een verrassing is. Je weet niet hoe het veulen eruit ziet voordat het geboren word. Sowieso vind ik spellen waarbij je dieren kunt fokken wel leuk. Niet omdat de dieren dan seks hebben, maar omdat er dan een nieuw dier ontstaat en ik benieuwd ben om te zien hoe het eruit ziet, wat het kan(vaardigheden) en dus misschien verder mee kan fokken.

    Dus ken je howrse al of zit je zelf ook op de site?

    De linken naar de andere topics

    ID topic
    Fok topic
    Vragen topic

    [ bericht aangepast op 6 sep 2015 - 20:50 ]

    Wat vind jij van spellen waarbij je dieren kan fokken?

    66.7% (14 stemmen)
     
    Leuk

    4.8% (1 stem)
     
    Niet leuk

    23.8% (5 stemmen)
     
    Niks aan

    4.8% (1 stem)
     
    Anders (als je wil, mag je het vertellen in een reactie)


    Physics is awesome

    Gek dat er nu een topic van komt. Ik heb het enkele jaren geleden intensief gespeeld en enkele weken geleden opnieuw een kijkje genomen.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Je topic heeft me nieuwsgierig gemaakt, dus ben ik nu een account aan het aanmaken. Zou ik je gebruikersnaam mogen weten, zodat ik je als mijn sponsor kan invullen?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Fillion schreef:
    Gek dat er nu een topic van komt. Ik heb het enkele jaren geleden intensief gespeeld en enkele weken geleden opnieuw een kijkje genomen.


    Leuk gek, hoop ik. Wat vond je ervan? En wat vind je er nu van?

    Ben je ook weer begonnen ermee?


    Physics is awesome

    Wiarda schreef:
    Je topic heeft me nieuwsgierig gemaakt, dus ben ik nu een account aan het aanmaken. Zou ik je gebruikersnaam mogen weten, zodat ik je als mijn sponsor kan invullen?


    Wat gaaf! Mijn gebruikersnaam daar is dezelfde als hier.


    Physics is awesome

    Pff. Ben m'n inlognaam vergeten. :'D


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Nieuw account aangemaakt. Morley's the name.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Heb het een tijdje gespeeld, maar ik vond de sfeer op het forum niet erg leuk en ben toen dus gekapt.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Fillion schreef:
    Nieuw account aangemaakt. Morley's the name.


    Heb je meteen opgezocht. Je hebt een ander paardenras gekozen dan ik, zie ik.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2015 - 19:46 ]


    Physics is awesome

    Backbiter schreef:
    Heb het een tijdje gespeeld, maar ik vond de sfeer op het forum niet erg leuk en ben toen dus gekapt.


    Dat is jammer. Vond je het gedeelte met de paarden wel leuk?


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    Dat is jammer. Vond je het gedeelte met de paarden wel leuk?


    Jawel c: Alleen kwam ik er grotendeels voor de gezelligheid, die ik er nier echt vond. Als het goed is, is mijn account nog altijd "actief". Daar kun je wel zien dat ik het een en ander wel heb, maarja.. x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Van Howrse heb ik nog nooit gehoord, maar ik speelde in het verleden wel Flight Rising en daar kon je ook allerlei combinaties doen, maar dan met draken. ^^ Ik zal zo even een kijkje nemen, want het ziet er wel leuk uit!
    Edit: ik heb een account gemaakt (Blurryface). ^^

    [ bericht aangepast op 29 aug 2015 - 19:58 ]


    Caution first, always.

    Backbiter schreef:
    (...)

    Jawel c: Alleen kwam ik er grotendeels voor de gezelligheid, die ik er nier echt vond. Als het goed is, is mijn account nog altijd "actief". Daar kun je wel zien dat ik het een en ander wel heb, maarja.. x)


    Dat vind ik balen voor je. Ik bedoel, ik kom er voor de paarden en als dat zou tegen vallen dan zou ik teleurgesteld zijn.

    Heet je daar hetzelfde als hier(want ik ben wel benieuwd naar je paarden)?


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    Dat vind ik balen voor je. Ik bedoel, ik kom er voor de paarden en als dat zou tegen vallen dan zou ik teleurgesteld zijn.

    Heet je daar hetzelfde als hier(want ik ben wel benieuwd naar je paarden)?


    Nope. Daar val ik terug te vinden onder de naam Ego_Terreo c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Blurryface schreef:
    Van Howrse heb ik nog nooit gehoord, maar ik speelde in het verleden wel Flight Rising en daar kon je ook allerlei combinaties doen, maar dan met draken. ^^ Ik zal zo even een kijkje nemen, want het ziet er wel leuk uit!
    Edit: ik heb een account gemaakt (Blurryface). ^^


    Ik heb meteen gekeken naar Flight Rising, het is toch wel anders zo te zien.

    Heb jou ook meteen opgezocht op Howrse. Ik vind het leuk om te zien dat iedereen (tot nu toe) een ander paardenras kiest.


    Physics is awesome

    Backbiter schreef:
    (...)

    Nope. Daar val ik terug te vinden onder de naam Ego_Terreo c:


    Je hebt mooie paarden. Ik ben even op zoek gegaan naar het paardenras waarmee ik nu ben begonnen (Andalusiër), daarvan heb ook mooie paarden. Toevallig zag ik ook dat je een ruin hebt, waarom heb je een ruin?


    Physics is awesome