• Ik ging gisteren lopen met mijn hond, en toen ik bij de Oosterplas ging zwemmen met haar, zag ik een man de hele tijd kijken, hij zag er niet Nederlands uit, toen ik weg ging en een tijdje zat te wandelen, zag ik hem weer opeens langs lopen, weer na een tijdje was ie achter mij aan het lopen, en zei die Hi, ik wist neit dat ie het tegen mij had dus liep ik maar door, toen ik weer naar achter keek was ie opeens weg.
    Na nog een stukje wandelen, zag ik hem weer op een bankje zitten, en vroeg met een raar accent, Are you scared, ik zou nee, hij had dus tegen mij Hi gezegt, en toen begon ik een gesprek met hem aan, mijn gevoel zei dat hij geen normaal persoon is, en meestal is mijn gevoel juist, het gesprek duurde 15 min, en mijn hond begon te piepen, terwijl ze normaal anders doet, ik praat soms welles tegen onbekende personen, en deze was fout voelde ik, ik wilde eigenlijk al meteen doorlopen, maar ik weet niet waarom ik dat niet deed, ik voelde me helemaal niet goed bij het gesprek, hij komt trouwens uit Jamaica zei hij, toen ik weg ging zat ie nog op een bankje, maar toen ik 10 seconden later keek was ie verdwenen, het was eng, hij volgde me dus 7 km, en ik bang dat ie nu weet waar ik ben, en de hele tijd op me let, wat ik moet ik doen, en ik weet zeker dat hij niet zomaar iemand is, dat zegt mijn gevoel en dat is meestal juist, Help!!!


    tiptoe through the tulips...

    Ik zou hem in het vervolg in ieder geval niet meer aanspreken. Dan geef je hem de indruk dat je zijn aanwezigheid op prijs stelt en dat is dus duidelijk niet zo. Als je hem echt vaker ziet en bevestigd blijft worden in het gevoel dat je gestalkt wordt, zou ik Kyle's advies opvolgen en contact opnemen met de politie.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Waar hebben jullie trouwens over gesproken, een kwartier lang?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Scribe schreef:
    Wandel je 7 km met je hond?

    Ik heb een duisteherder hey


    tiptoe through the tulips...

    ScourgeTheCat schreef:
    (...)

    Ja maar die zwerver had een spaans accent en was stiekem een vampier met super powers en stalkte mij 10 kilometer terwijl ik mijn vogelspin uitliet :')

    ]Heb je een vogelspin xD


    tiptoe through the tulips...

    Jotunheim schreef:
    Waar hebben jullie trouwens over gesproken, een kwartier lang?

    Over wie ik was enzo en hij.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2015 - 16:11 ]


    tiptoe through the tulips...

    CreepyPastaElz schreef:
    (...)
    Over wie ik was enzo en hij.


    Vreselijk dat soort mensen.
    Ik zeg gewoon dat ik naar huis moet, probleem opgelost (:

    CreepyPastaElz schreef:
    (...)
    Over wie ik was enzo en hij.

    Maar wat was er dan zo eng?


    Every villain is a hero in his own mind.