• Hallo Quizletters! Vandaag zijn we weer terug met de Quizlet Radio!

    Informatie
    Tussen half 8 en 8 uur zullen wij jullie weer vermaken met de benodigde dosis muziek en entertainment. De DJ's van vanavond zijn Furiosa en Dauth! Verzoekjes zijn zoals altijd mogelijk en heel erg welkom.


    We zijn ook op Facebook
    Quizlet Radio is beschikbaar op FB. Als je de pagina liked weet je zeker dat je niks mist.
    Verzoekjes insturen
    Je kunt vanaf nu online muziek aanvragen wat automatisch in SAM Broadcaster (ons radio programma) wordt gezet. Zou een liedje niet in de lijst staan en je hebt goed gezocht, dan kun je altijd nog het liedje uploaden. Dat kun je hier doen of door op de "Upload MP3" knop te drukken die onderaan de verzoekjes pagina staat.

    Verzoekjes vraag je online aan, dingen in het topic worden genegeerd!

    Verzoekjes informatie
    - Iedere luisteraar mag 2 keer per uur een verzoekje indienen, met een maximum van 5 keer per dag.
    - Een artiest mag maar 1 keer per uur worden aangevraagd.
    Klik hier voor de radio!
    Klik hier voor de chat
    of login aan de zijkant van de radio.


    Problemen
    Kun je maar heel kort luisteren, bijvoorbeeld maar een seconde? Doe dan eens CTRL + F5. Als opeens de muziek opnieuw begint kan het zijn dat wij problemen hebben of dat jij een probleem hebt. Een simpele CTRL - F5 lost meestal alle problemen op.
    Afgespeelde liedjes
    De liedjes die wij hebben afgespeeld kun je hier vinden.

    Als het stukje [Belangrijk] niet in de titel mag, haal het dan alsjeblieft weg.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2015 - 20:49 ]


    Wij zijn het (ex)-officiële radio station van Quizlet.

    Wij vragen iedereen om de OP goed door te lezen, doordat deze helemaal vernieuwd is. Dit doordat Mitchell een compleet nieuwe website heeft gemaakt.


    Nee, de nieuwe microfoon is nog niet binnen, dus jullie zullen het nog heel even moeten doen met Mitchell's slechte microfoon.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2015 - 17:24 ]


    Wij zijn het (ex)-officiële radio station van Quizlet.

    Yeah.


    Your make-up is terrible

    Mijn request doet het niet. Er staat "Ongeldige gegevens ontvangen". Hij staat gewoon in de lijst. D:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jotunheim schreef:
    Mijn request doet het niet. Er staat "Ongeldige gegevens ontvangen". Hij staat gewoon in de lijst. D:


    De verzoekjes zijn nog dicht, we zijn ook nog niet begonnen. (cat)


    Your make-up is terrible

    Ik denk niet dat ik mee kan luisteren. Ik hoop misschien even in de chat te kunnen komen, maar ik weet nog niet goed hoe mijn dag er uit gaat zien x)


    What would Emma do?

    Er is niet echt een vaste bepaalde avond waarop jullie komen toch? Maar leuk! Ik zal proberen er vanavond eens naar te luisteren. ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    Er is niet echt een vaste bepaalde avond waarop jullie komen toch? Maar leuk! Ik zal proberen er vanavond eens naar te luisteren. ^^
    Nee, niet echt. We draaien als we zin hebben en vanavond hebben we zin (en het is een goede test voor de nieuwe website). :Y)


    Wij zijn het (ex)-officiële radio station van Quizlet.

    Ah, wat leuk dat jullie weer zin hebben om te draaien. Ik luister straks mee (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Furiosa schreef:
    (...)

    De verzoekjes zijn nog dicht, we zijn ook nog niet begonnen. (cat)

    Aha. That makes sense.


    Every villain is a hero in his own mind.

    ik kan vanavond niet waarschijnlijk, heel jammer


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Talisa schreef:
    Ah, wat leuk dat jullie weer zin hebben om te draaien. Ik luister straks mee (:
    Altijd fijn om te horen.

    Jotunheim schreef:
    (...)
    Aha. That makes sense.
    Werkte de website een beetje goed voor je? Alles duidelijk en makkelijk te gebruiken?

    Caracalla schreef:
    ik kan vanavond niet waarschijnlijk, heel jammer
    Ah, jammer. Maar goed, we doen er binnenkort weer eentje als de microfoon die we bestelt hebben binnenkomt. ^^

    [ bericht aangepast op 29 aug 2015 - 17:54 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    De site is zeker duidelijk, Mitchell! Hartstikke handig om zo de aanvragen te doen en meer dan genoeg keuze.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jotunheim schreef:
    De site is zeker duidelijk, Mitchell! Hartstikke handig om zo de aanvragen te doen en meer dan genoeg keuze.^^
    Fijn om te horen! En de lijst die je ziet is alles wat ik op mijn laptop heb staan, haha. Liedjes die er nog niet tussen staan kunnen trouwens wel alvast worden geupload (alleen nog niet worden aangevraagd).


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik zie wel of ik kan luisteren. ^^


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Jammer ik ga vanavond gaan feesten. En stiekem kreeg ik wat hoofdpijn van die slechte micro de vorige keer.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?