• Hallo iedereen



    Een Nederlands bedrijf wil de noordpool gaan kapot maken, vandaar dat heel de wereld zich keert tegen Royal Dutch Shell, dus ik dacht, waarom kan Q geen steentje bijdragen?

    Wat?

    We gaan uiteraard geen gebouwen beklimmen, maar het leek me wel leuk om een lijst te maken van Quizletters die tegen olieboringen (op de noordpool) zijn. Daarnaast worden creaties altijd gewaardeerd. Dit kan zijn een karikatuur over shell, een one shot over één of ander held die Shell stopt,... laat je fantasie lopen.

    Waarom?
    Omdat Shell wil gaan boren op de Noordpool, ontzettend gevaarlijk! 75% kans op een ramp en op de Noordpool ga je niet zomaar olie opruimen. Heel de wereld en verschillende andere oliebedrijven hebben zich tegen het idee gekeerd behalve Shell.

    Wie doet er mee?
    Vermeld het duidelijk als je op de lijst wilt.

    - Jarne // Debbaut
    - Erieka // Kilig
    - Margot // Caracalla
    - Lotta // Giraffe
    - Wendy // Backbiter
    - Bianca // Hazy
    - Inge // Square
    - Eva // TARDlS
    - Manon // Patholoog
    - Tialda // Scribe
    - Sarah // Misfire
    - Floor // Leithold
    - Suzanne // Rewritten
    - Dina // Unravel
    - Nichelle // Illicit
    - Maud // Gaterne
    - Dries // Founder
    - Saar // Beaufort
    - Naomi // Veins

    Creaties

    Avataractie!
    Verander je pasfoto en laat zo zien dat je voor de Noordpool bent, je beslist zelf wat je erop zet en voor hoelang je hem houdt!

    In dit topic kun je verder alles bespreken ivm de acties tegen Shell.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2015 - 20:38 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Zet mij ook maar op de lijst. Ik zal mijn profielfoto later ook aanpassen. : )


    Ik wil een tuin vol egels

    Ja hoor, zet mij maar op de lijst. Ik zal binnenkort eens kijken wat ik met mijn vierkant kan. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Caracalla schreef:
    Wat vind je ervan? :Y)


    Wow, Margot, het lijkt alsof je bent gehackt door een profielfotovandaal. D: Het is wel een erg duidelijk statement, absoluut.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wat? Ik hoef niet op de lijst. Maar zijn ze gek geworden? Wtf :/


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik zou ook wel op de lijst gezet willen worden. ^^
    En ik heb nu ook mijn profielfoto veranderd dus!

    [ bericht aangepast op 29 aug 2015 - 1:24 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Square schreef:
    (...)

    Wow, Margot, het lijkt alsof je bent gehackt door een profielfotovandaal. D: Het is wel een erg duidelijk statement, absoluut.


    hahaha kijk maar uit Inge


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Backbiter schreef:
    Ik wil ook wel op de lijst


    Ik ga geen creaties maken, maar ik ben er wel heel erg op tegen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik vind het een leuk initiatief, al denk ik niet dat een site als Q daar iets aan kan veranderen. Probrren kan geen kwaad, dus je mag mij wel op de lijst zetten, Jarne. Ik ga later mijn pf veranderen. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Ik vind het een leuk initiatief, al denk ik niet dat een site als Q daar iets aan kan veranderen. Probrren kan geen kwaad, dus je mag mij wel op de lijst zetten, Jarne. Ik ga later mijn pf veranderen. (:


    Ik vind dat het het gebaar is dat telt.(;

    Ik zet iedereen zodadelijk op de lijst!

    Top dat er zoveel animo is!

    Wie doet er eigenlijk ook mee met 40 dagen zonder Shell?
    Ik rij niet, maar heb me in naam van m'n ouders opgegeven.:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Ik vind dat het het gebaar is dat telt.(;

    Ik zet iedereen zodadelijk op de lijst!

    Top dat er zoveel animo is!

    Wie doet er eigenlijk ook mee met 40 dagen zonder Shell?
    Ik rij niet, maar heb me in naam van m'n ouders opgegeven.:Y)


    Wij tanken überhaupt al nooit bij Shell, haha.

    Toch vreemd dit ergens. Ik ken(de) namelijk iemand die bij Shell werkt, al weet ik niet wat want dat moet hij geheim houden.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    (...)

    Wij tanken überhaupt al nooit bij Shell, haha.

    Toch vreemd dit ergens. Ik ken(de) namelijk iemand die bij Shell werkt, al weet ik niet wat want dat moet hij geheim houden.


    Ik snap ook niet hoe Shell vergunningen hiervoor kon krijgen.
    Dan nog wel door de Amerikanen die zelf die 75% hebben onderzocht.:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Scribe schreef:
    Ik vind het een leuk initiatief, al denk ik niet dat een site als Q daar iets aan kan veranderen. Probrren kan geen kwaad, dus je mag mij wel op de lijst zetten, Jarne. Ik ga later mijn pf veranderen. (:


    Wat was je naam ook alweer?

    *Zoveel namen!!!D':*


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Wat was je naam ook alweer?

    *Zoveel namen!!!D':*

    D: Tialda(cop)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Oh oeps, ik ben vergeten door te geven dat mijn naam met een kleine L is in plaats van hoofdletter i. ;x


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    @Tialda ik wist dat het met een Ti was!

    @Eva, ik pas het aan!


    Queer zijn is gewoon alles